fotoforma.pl

Już dziś skorzystaj z rat 0% - darmowa dostawa od 500zł!

  • Kontakt
  • O nas
  • Status zamówienia

DJI Care Refresh+ Ronin-S - kod elektroniczny

Kod produktu: 6941565901231
ID produktu: 29611
Cena: 169,00 zł 169.00
Producent: DJI
Dostępność: Magazyn dostawcy
Wybrane akcesoria TANIEJ
Cena: 169,00 zł
ilość
szt.
  • Kupuj na raty
    santander
    Sprawdź
  • Kupuj w leasingu
Profesjonalne doradztwo
Szeroki asortyment
Darmowa dostawa od 500zł
99% klientów poleca fotoforma.pl
Gwarantowane zakupy

Opis produktu

DJI Care Refresh+ Ronin-S - kod elektroniczny

dji care refresh+ dji ronin-s

 

Bezproblemowe użytkowanie na dłużej

Usługa DJI Care Refresh+ to przedłużenie o dwanaście miesięcy podstawowego ubezpieczenia oferowanego przez DJI na swoje produkty. Podczas jej obowiązywania można dokonać, za niewielką opłatą , jednej wymiany uszkodzonego sprzętu.

Przed zakupem DJI Care Refresh+, upewnij się, że posiadasz DJI Care Refresh dla Twojego urządzenia.

 gwarancja do dji rs 2

 

Pokrycie szkód

 Ubezpieczeniem objęte są szkody spowodowane błędem operatora, kontaktem z wodą, upadkiem czy zakłóceniem sygnału w czasie użytkowania.

 ochrona dji rs 2

 

Gdy zdarzy się wypadek

 1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła produkt do serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh+.

2. Użytkownik otrzymuje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje, czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh+.

3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh+ użytkownik uiszcza opłatę.

4. Wymieniony bądź naprawiony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika. Koszty transportu pokrywa DJI.

 gwarancja do dji rs2

 

 

Uwaga

 1. Przed zakupem DJI Care Refresh+, upewnij się, że DJI Care Refresh dla Twojego urządzenia jest nadal aktywne i została co najmniej jedna wymiana.

2. Po zakupie i przypisaniu DJI Care Refresh+, do swojego urządzenia, umowa o świadczeniu usług zostanie wysłana do Ciebie na e-mail. DJI Care Refresh+ zostanie powiązane z Twoim urządzeniem i zacznie obowiązywać w ciągu 24 godzin.

3. Usługa wymiany świadczona przez DJI Care Refresh+ jest ważna przez rok i nie rozpocznie się, dopóki nie wygaśnie DJI Care Refresh. Okres gwarancji na produkt zostaje natychmiast przedłużony po otrzymaniu umowy serwisowej DJI Care Refresh+.

4. DJI Care Refresh+ i odpowiadający mu produkt należy zakupić w tym samym kraju lub regionie, ponieważ korzyści zapewniane przez DJI Care Refresh+ obowiązują tylko w regionie, w którym został zakupiony.

5. Gdy oddasz swój sprzęt w ramach wymiany DJI Care Refresh+. Jednostka zastępcza będzie nowa, bądź odpowiadająca nowej pod względem wyglądu i wydajności.

 ochrona dji rs2

 

Zastrzeżenia

 DJI Care Refresh+ nie obejmuje:

 1. Zgubionego bądź częściowo produktu.

2. Kradzieży lub porzucenia produktu.

3. Uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem produktu w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.

4. Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.

5. Umyślnej utraty produktu.

6. Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.

7. Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.

8. Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh+.

9. Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.

10. Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.

11. Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.

 dji care refresh+ rs2,

 

Najważniejsze cechy DJI Care Refresh+

  • przedłużenie usługi Care Refresh o kolejne 12 miesięcy,
  • wymiana bądź naprawa produktu za niewielką opłatą,
  • obejmuje wypadki z winy operatora,
  • szybka realizacja usługi.

Opinie o produkcie (0)

Autoryzacje - nasi partnerzy

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

TU Europa - dodatkowe ubezpieczenie

 

Fotoforma Sp. z o.o. wykonuje  działalność w zakresie dystrybucji ubezpieczeń w przypadku zawierania umów ubezpieczenia zawieranych na podstawie Ogólnych Warunków Ubezpieczenia „Dodatkowa ochrona urządzeń dla Klientów Fotoforma”  w imieniu i na rzecz Towarzystwa Ubezpieczeń Europa S.A. (Ubezpieczyciel) z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Gwiaździstej 62, 53-413 Wrocław, wpisanego do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000002736, posiadającego REGON: 272324625, NIP: 895 10 07 276, kapitał zakładowy zarejestrowany i opłacony w całości 37 800 000 zł, posiadającego zezwolenie Ministerstwa Finansów nr DU/2849/A/CG/94 z dnia 07.11.1994 r. na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej.

Ubezpieczenie TU Europa informacje.pdf

 

Przedmiot i zakres ubezpieczenia – co obejmuje nasze ubezpieczenie i w jakich sytuacjach ono działa


 

  1. Przedmiotem ubezpieczenia jest zgłoszone do ubezpieczenia urządzenie.
  2. Umowa ubezpieczenia może zostać zawarta w jednym z 2 pakietów ubezpieczenia: awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta lub awaria po zakończeniu okresu gwarancji producentaprzypadkowe uszkodzeniekradzież z włamaniem lub rabunek do wyboru przez ubezpieczającego.
  3. Zakres ubezpieczenia:

1) w pakiecie awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta:

a) w przypadku zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta, obejmujemy do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe:

a. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP uszkodzonego urządzenia od Ciebie do punktu serwisowego,
b. organizację i pokrycie kosztów ekspertyzy i naprawy w punkcie serwisowym,
c. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP naprawionego urządzenia z punktu serwisowego
do Ciebie,

z zastrzeżeniem pozostałych postanowień OWU;

b) w przypadku szkody całkowitej w związku z zajściem zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta zrealizujemy świadczenia ubezpieczeniowe do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe i pomniejszonej o koszty transportu.

 

2) w pakiecie awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta, przypadkowe uszkodzenie, kradzież z włamaniem lub rabunek:

a) w przypadku zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta, obejmujemy do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe:

a. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP uszkodzonego urządzenia od Ciebie do punktu serwisowego,
b. organizację i pokrycie kosztów ekspertyzy i naprawy w punkcie serwisowym,
c. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP naprawionego urządzenia z punktu serwisowego do Ciebie,

z zastrzeżeniem pozostałych postanowień OWU;

b) w przypadku zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci przypadkowego uszkodzenia, obejmujemy do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe:

a. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP uszkodzonego urządzenia od Ciebie do punktu serwisowego,
b. organizację i pokrycie kosztów ekspertyzy i naprawy w punkcie serwisowym,
c. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP naprawionego urządzenia z punktu serwisowego do Ciebie,

z zastrzeżeniem pozostałych postanowień OWU;

c) w przypadku szkody wskutek kradzieży z włamaniem lub rabunku zrealizujemy świadczenia ubezpieczeniowe do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o koszty związane z organizacją i pokryciem kosztów transportu;

d) w przypadku szkody całkowitej w związku z zajściem zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci awarii po zakończeniu okresu gwarancji producentaprzypadkowego uszkodzenia, zrealizujemy świadczenia ubezpieczeniowe do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe i pomniejszonej o koszty transportu.

 

Ubezpieczaniu podlegają następujące grupy asortymentowe:

  • aparaty cyfrowe,
  • aparaty natychmiastowe,
  • obiektywy,
  • lornetki i sprzęt optyczny (lornetki, lunety, teleskopy),
  • drukarki fotograficzne,
  • akcesoria fotograficzne (lampy błyskowe),
  • aparaty do nagrywania (filmowania),
  • audio (mikrofony, rejestratory, zestawy bezprzewodowe),
  • kamery,
  • obiektywy do filmowania,
  • oświetlenie LED,
  • rekordery video i monitory,
  • statywy i stabilizacja (monopody, slidery, krany kamerowe, statywy video, głowice video, gimbale),
  • streaming i produkcja (bezprzewodowe video, Grabbery, interkomy, konwertery, miksery video, promptery),
  • lampy fotograficzne,
  • obiektywy

 

Wszystkie wyłączenia z zakresu ochrony znajdują się w OWU w rozdziale Wyłączenia i ograniczenia odpowiedzialności.

 

 

Okres ubezpieczenia i odpowiedzialności – jak długo trwa ubezpieczenie


 

1. Okres ubezpieczenia to okres rozpoczynający się po zawarciu umowy ubezpieczenia i trwający do końca naszej odpowiedzialności.
2. Okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się:

1) w przypadku, gdy zawieramy umowę ubezpieczenia w formie pisemnej - od dnia zakupu urządzenia zgodnie z dowodem zakupu urządzenia (paragonem lub fakturą), jeżeli została zapłacona składka, jednak nie wcześniej niż od otrzymania kupowanego urządzenia przez Ciebie, przy czym w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta,
2) w przypadku, gdy zawieramy umowę ubezpieczenia przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość - od 3. dnia po zakupie urządzenia, jeżeli została zapłacona składka, jednak nie wcześniej niż od dnia zakupu urządzenia zgodnie z dowodem zakupu urządzenia (paragonem lub fakturą) i nie wcześniej niż od otrzymania kupowanego urządzenia przez Ciebie, przy czym w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta,

z zastrzeżeniem ust. 3.



3. Okres naszej odpowiedzialności może trwać w zależności od pakietu oraz Twojego wyboru:

gwarancja

producenta

Pakiet ubezpieczenia (zakresy pakietów zgodne z §3 ust. 3 OWU)

długość okresu naszej odpowiedzialności

wariant ubezpieczenia

24 miesiące

  • awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta

 

12 miesięcy

(okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 1

24 miesiące  

(okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 2

36 miesięcy

(okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 3

24 miesiące

  • awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta,
  • przypadkowe uszkodzenie,
  • kradzież z włamaniem lub rabunek

36 miesięcy

(przy czym długość okresu naszej odpowiedzialności w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta wynosi 12 miesięcy i rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 4

48 miesięcy

(przy czym długość okresu naszej odpowiedzialności w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta wynosi 24 miesiące i rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 5

60 miesięcy

(przy czym długość okresu naszej odpowiedzialności w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta wynosi 36 miesięcy i rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 6

 

 

Odstąpienie od umowy ubezpieczenia/ wypowiedzenie umowy ubezpieczenia – kiedy można zrezygnować z ubezpieczenia


 

1. Możesz bez podania przyczyn odstąpić od umowy ubezpieczenia składając nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy ubezpieczenia w terminie:


1) 30 dni od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia lub 30 dni od dnia, w którym poinformowaliśmy Cię o zawarciu umowy ubezpieczenia, jeżeli umowę ubezpieczenia zawarliśmy przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość – w przypadku, gdy jesteś osobą fizyczną i zawarcie umowy ubezpieczenia jest czynnością prawną niezwiązaną bezpośrednio z Twoją działalnością gospodarczą lub zawodową,
2) 7 dni od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia – jeżeli jesteś przedstawicielem przedsiębiorcy.


2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy ubezpieczenia możesz złożyć w następujący sposób:


1) w formie pisemnej doręczone lub wysłane do nas lub do Fotoforma,
2) w formie elektronicznej przesłane e-mailem do nas lub Fotoforma,

3. Możesz również w każdym czasie złożyć nam wypowiedzenie umowy ubezpieczenia. Umowa ubezpieczenia ulega rozwiązaniu od dnia następnego po dniu, w którym złożysz wypowiedzenie umowy ubezpieczenia.


4. Wypowiedzenie umowy ubezpieczenia możesz złożyć w następujący sposób:


1) w formie elektronicznej przesłane e-mailem do nas lub do Fotoforma,
2) w formie pisemnej doręczone lub wysłane do nas lub do Fotoforma.


5. Wypowiedzenie lub odstąpienie umowy ubezpieczenia nie zwalnia Ciebie z obowiązku zapłaty składki za okres, w jakim świadczyliśmy ochronę ubezpieczeniową.

 

Dokumenty do zapoznania się przed zawarciem umowy ubezpieczeniowej:


 

Ogólne Warunki Ubezpieczenia.pdf

IPID – Informacje o produkcie ubezpieczeniowym.pdf

Karta informacyjna RODO.pdf

Nota informacyjna.pdf

Sklep internetowy Shoper Premium