Połówkowe i szare
Fotografowie posiadają często swój sprawdzony zestaw filtrów. Znajdują się w nim sami ulubieńcy, którzy potrafią pomóc podczas ciężkich sytuacji. Zazwyczaj większy problem sprawiają dostępne warunki, jeżeli wykonujemy ujęcia poza domem lub studio. Proponujemy więc praktyczne filtry okrągłe szare.
Szary filtr regulowany PolarPro & Peter McKinnon Edition II ND4-ND32 77mm
Magazyn dostawcy
- _sticker-label-4662_
Szary filtr regulowany PolarPro & Peter McKinnon Edition II ND4-ND32 82mm
Magazyn dostawcy
- _sticker-label-4662_
Filtr szary regulowany PolarPro & Peter McKinnon Edition II ND4 - ND32 95mm
Magazyn dostawcy
- _sticker-label-4662_
Szary filtr regulowany PolarPro & Peter McKinnon Edition II ND4-ND32 67mm
Magazyn dostawcy
- _sticker-label-4662_
Szary filtr regulowany PolarPro & Peter McKinnon MIST Edition II ND4 - ND32 z dyfuzją 82mm
Magazyn dostawcy
- _sticker-label-4662_
Filtry okrągłe szare jako pewien niezbędnik do zdjęć krajobrazowych
Chętnie kupowany produkt skutecznie ogranicza ilość światła, docierającego do matrycy naszego sprzętu, czyli oczywiście aparatu. Całość przynosi też konkretny efekt. Otrzymujemy wrażenie rozmytego ruchu, dlatego znajdziemy wiele objaśnień działania obiektu na przykładzie zdjęć wodospadów. Dzięki temu istnieje także możliwość sięgnięcia po jasny obiektyw, gdy nadejdą letnie dni pełne słońca. Filtr nie zawiera określonego zabarwienia, dlatego nazywamy go właśnie "szarym". Liczy się kluczowe szkło optyczne. Te wysokiej jakości zapewniają perfekcyjną transmisję światła. Ponadto - wytrzymałość. Materiał musi chronić filtr przed uszkodzeniami. Odporna, nieuciążliwa ramka zmniejsza szansę powstawania jakichkolwiek refleksów. Niejednokrotnie filtry mają dołączone etui, tak jak model Irix Edge ND1000. Jednak jeśli nie, warto zakupić dodatkowy element zabezpieczający.
Efekt stopniowego przyciemnienia, czyli filtry okrągłe połówkowe
Naturalnym jest, że filtry szare rozumiemy jako te przyciemniające jednolicie cały kadr. Z kolei filtry okrągłe połówkowe gwarantują zmienny stopień przyciemnienia, który może pojawiać się od połowy kadru lub przykładowo 2/3. Nazwa ma po prostu nasuwać nam pewien rodzaj produktu. Dzięki swojemu kształtowi jesteśmy w stanie obracać obiekt. Linia gradacji ulega przesunięciu a my otrzymujemy zróżnicowane rezultaty. Tym sposobem filtr szary gradacyjny Hoya Graduated ND10 redukuje znaczną ilość światła aż o trzy stopnie przysłony. Natomiast jaśniejsza część ogranicza ilość docierającego światła o jeden stopień. Uzyskane, piękne pejzaże będą doskonale odpowiadać realnemu widokowi.
Sięgnij po najwyższą jakość sprawdzonych firm
Prezentujemy filtry firm znanych od lat. Hoya, Irix, Marumi, NiSi. Dane marki generują tylko i wyłącznie satysfakcję. Nie bez powodu doświadczeni specjaliści unikają jak ognia zaskakująco tanich wariantów oraz podróbek. Nierównomierny rozkład przyciemnienia generuje irytację oraz utrudnioną pracę. Ujęcia również nie wyglądają dobrze a ich obróbka pochłania kolejne, stracone godziny. Postaw więc na najlepsze, jak również użyteczne rozwiązania. Sprawdź sam. Zapraszamy!