Zamknij

Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce prywatności.

Logowanie Rejestracja
Odbitki online

Zwroty

 

Zwroty towarów zakupionych przez Konsumentów obowiązujące od 24.12.2014


1. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia zaleca się aby w celach dowodowych w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz odmówić przyjęcia towaru.

2. W przypadku towarów wadliwych, bądź uszkodzonych fabrycznie, gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad. W takim przypadku Konsument nie ponosi kosztów ponownej dostawy towaru wolnego od wad.

Odstąpienie od umowy przez Konsumenta

3. Mając na uwadze art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), Klientowi, który jest konsumentem, przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia wydania Towaru. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży zawiera formularz wymiany/zwrotu umieszczony na stronie internetowej Sklepu.Towar powinien zostać zwrócony niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia, w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Jako zwykły zarząd rozumie się takie zapoznanie z produktem, jakie miało by miejsce w siedzibie sklepu.

4. Zwracany towar powinien być dostarczony do Sprzedawcy osobiście do siedziby sklepu lub za pośrednictwem odpowiednio zapakowanej przesyłki pocztowej lub kurierskiej realizowanej przez podmiot profesjonalnie trudniący się usługami pocztowymi lub kurierskimi, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz.

5. W przypadku zwrotu za pośrednictwem przesyłki towar należy dokładnie zabezpieczyć w taki sposób aby uniemożliwić jego uszkodzenie w transporcie (w tym odpowiednio oznakować opakowanie znakiem „fragile” lub innym oznaczającym „wrażliwą zawartość”), oraz dołączyć do przesyłki wypełniony formularz odstąpienia od umowy sprzedaży oraz skontaktować się telefonicznie ze sklepem.

6. Cena Towaru, Koszt dostawy (sklep – konsument) zostaną zwrócone Klientowi, który jest konsumentem w formie przez niego wskazanej niezwłocznie, nie później niż 14 dni po odstąpieniu przez Klienta od umowy. Sklep zwraca wyłącznie koszty dostawy do wysokości najtańszego sposobu dostawy produktu oferowanej Klientowi przez Sklep na dzień złożenia zamówienia przez Klienta. Przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów dostawy tj. kosztów dostawy stanowiących różnicę między najtańszym sposobem dostawy towaru oferowanej przez Sklep na dzień składania zamówienia towaru przez Klienta a sposobem dostawy wybranej przez Klienta.

7. Konsument ponosi koszty zwrotu rzeczy do sklepu. W przypadku gdy w związku z realizowanym przez Konsumenta odstąpieniem od umowy, konsument dokonuje zwrotu towarów które wysłane zostały przez sklep do konsumenta przesyłką ubezpieczoną, wówczas zwrot towaru do sklepu może (ale nie ma obowiązku) również nastąpić przesyłką ubezpieczoną z wartością zadeklarowaną, tożsamą jak przy przesyłce realizowanej przez sklep do konsumenta. W związku z powyższym koszt odesłania towaru do sklepu może być wyższy niż zwykła przesyłka pocztowa.

8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w wypadkach określonych w art. 3 ust. 1 oraz 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827), tj m. in. dotyczących umów:
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
- w które przedmiot zamówienia nie przekracza łącznie z wszystkimi kosztami zamówienia kwoty 50 zł (brutto).

9. O przewidywanym czasie realizacji dostawy Zamówień Klient zostanie poinformowany przed złożeniem oświadczenia o akceptacji Zamówienia.

10. W przypadku braku dostawy w terminie podanym w potwierdzeniu realizacji zamówienia konieczny jest telefoniczny kontakt ze Sprzedawcą.

11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwróconych w wyniku odstąpienia od umowy towarów będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

12. W przypadku gdy Zamówienie dostarczane jest partiami (osobno) bieg 14 dniowego terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży liczy się od objęcia w posiadanie (wydania) ostatniego towaru z tego Zamówienia.

13. Sklep zapewnia również możliwość osobistego dostarczenia zwracanego towaru do siedziby sklepu.

14. Powyższe postanowienia stanowią integralną część Regulaminu obowiązującego od dnia 25 grudnia 2014 r. włącznie.

ZAPISZ SIĘ NA NASZ NEWSLETTER!

Nasze Sklepy

Fotoforma Warszawa Centrum
Sklep i Foto Laboratorium
Godziny otwarcia sklepu:
pon-pt 9:00-19:00 sob 10:00-15:00
Sklep
tel. 22 100 23 07 wew. 3 Foto Laboratorium
tel. 22 850 00 22
tel. 22 100 23 07 wew. 2
Fotoforma Warszawa Mokotów
Godziny otwarcia sklepu:
pon-pt 10:00-18:00  
tel. 22 100 23 07 wew. 4
Fotoforma Białystok
Godziny otwarcia sklepu:
pon-pt 09:00-17:00
tel. 22 100 23 07 wew. 5
ODWIEDŹ NAS