fotoforma.pl

Już dziś skorzystaj z rat 0% - darmowa dostawa od 500zł!

  • Kontakt
  • O nas
  • Status zamówienia

DJI Care Refresh DJI Air 2S (dwuletni plan) - kod elektroniczny

Kod produktu: 6941565912855
ID produktu: 29411
Cena: 859,00 zł 859.00
Producent: DJI
Dostępność: na wyczerpaniu
Czas wysyłki: 24 godziny
Wybrane akcesoria TANIEJ
Cena: 859,00 zł
ilość
szt.
  • Kupuj na raty
    santander
    Sprawdź
  • Kupuj w leasingu
Profesjonalne doradztwo
Szeroki asortyment
Darmowa dostawa od 500zł
99% klientów poleca fotoforma.pl
Gwarantowane zakupy

Opis produktu

DJI Care Refresh DJI Air 2S (Mavic Air 2S) (dwuletni plan) - kod elektroniczny 

6941565912855

 

Ochrona serwisowa z DJI Care Refresh

DJI Care Refresh to ochrona serwisowa Twojego drona, która zapewni Ci, za niewielką dodatkową opłatą, trzy wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu dwóch lat, obejmując uszkodzenia powstałe m.in. w wyniku kolizji lub kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub równoważny nowemu produkt. Pakiet Serwisowy można aktywować jednorazowo do 48 godzin od aktywacji (pierwszego uruchomienia) drona bądź w późniejszym terminie po przesłaniu weryfikacyjnego materiału wideo do DJI.

 dji care refresh dji air 2s

 

DJI Air 2S

Dla dronów z serii DJI Air 2S koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 589 PLN. Koszt drugiej wymiany to 689 PLN, a trzeciej to 739 PLN. Koszt usługi Flyaway to 2 469 PLN.*

*W przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta, kwota wymiany może ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut.

 dji care refresh

 

Flyaway Coverage

DJI Care Flyaway to dodatkowa usługa w planie serwisowym DJI Care Refresh, która pozwala na otrzymanie zupełnie nowego drona w razie, gdyby poprzedni odleciał z niewiadomych przyczyn i nie udało się go odzyskać. W przypadku nieintencjonalnego zagubienia drona wystarczy uiścić odpowiednią opłatę serwisową, aby otrzymać całkowicie nowy produkt. Usługa jest dostępna dla wszystkich użytkowników posiadających wykupioną ochronę DJI Care Refresh (Mini 2, Mavic Air 2, DJI Air 2S), również dla osób, które wykupiły je przed wprowadzeniem usługi Flyaway.

• DJI Care Refresh (plan roczny) oferuje dwie wymiany, w tym jedną możliwość skorzystania z Flyaway Coverage.
• DJI Care Refresh (pakiet 2-letni) oferuje trzy wymiany, w tym dwie szanse na skorzystanie z Flyaway Coverage.

 

Aktywacja Flyaway Coverage

Aby skorzystać z Flyaway Coverage, użytkownik musi powiązać swoje konto DJI oraz kontroler zdalnego sterowania z dronem za pomocą aplikacji DJI Fly. Jeśli nie zrobi tego przed ewentualną ucieczką urządzenia, nie będzie mógł skorzystać z usługi wymiany.

 

Jak aktywować DJI Care Refresh

1. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active.
2. W trakcie procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh, numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej Pakiet (imię i nazwisko, adres e-mail).
3. Pakiet Serwisowy zostanie aktywowany i automatycznie przypisany do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój dron jest już bezpieczny!

Istnieje również możliwość przypisania DJI Care Refresh do produktu po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji. W tym celu należy przesłać film weryfikacyjny, prezentujący stan urządzenia producentowi. Szczegółowe informacje oraz przykładowy materiał wideo dostępne są pod adresem: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload.

 ochrona dji

 

Gdy zdarzy się wypadek

Procedura postępowania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, że zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI - nie zapomnij o adnotacji, że korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z wymiany w ramach Usługi Serwisowej. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę - wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo, a jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym została zakupiona usługa DJI Care Refresh, wysyłkę opłaci producent!

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i dostaje inny egzemplarz bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

 gwarancja mavic air 2s

 

Przypadki objęte DJI Care Refresh

Wykupując DJI Care Refresh ochraniasz swojego drona przed m.in. upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona. DJI Care Refresh obejmuje również wypadki wywołane z winy operatora.

  • Błąd użytkownika
  • Zakłócenie sygnału
  • Kolizja
  • Utopienie (Warunkiem skorzystania z ochrony jest dostarczenie wraku drona do centrum serwisowego producenta)
  • Upadek

 care refresh dji mavic air 2s

 

DJI Care Refresh nie obejmuje

1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.

Opinie o produkcie (0)

Autoryzacje - nasi partnerzy

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

TU Europa - dodatkowe ubezpieczenie

 

Fotoforma Sp. z o.o. wykonuje  działalność w zakresie dystrybucji ubezpieczeń w przypadku zawierania umów ubezpieczenia zawieranych na podstawie Ogólnych Warunków Ubezpieczenia „Dodatkowa ochrona urządzeń dla Klientów Fotoforma”  w imieniu i na rzecz Towarzystwa Ubezpieczeń Europa S.A. (Ubezpieczyciel) z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Gwiaździstej 62, 53-413 Wrocław, wpisanego do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000002736, posiadającego REGON: 272324625, NIP: 895 10 07 276, kapitał zakładowy zarejestrowany i opłacony w całości 37 800 000 zł, posiadającego zezwolenie Ministerstwa Finansów nr DU/2849/A/CG/94 z dnia 07.11.1994 r. na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej.

Ubezpieczenie TU Europa informacje.pdf

 

Przedmiot i zakres ubezpieczenia – co obejmuje nasze ubezpieczenie i w jakich sytuacjach ono działa


 

  1. Przedmiotem ubezpieczenia jest zgłoszone do ubezpieczenia urządzenie.
  2. Umowa ubezpieczenia może zostać zawarta w jednym z 2 pakietów ubezpieczenia: awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta lub awaria po zakończeniu okresu gwarancji producentaprzypadkowe uszkodzeniekradzież z włamaniem lub rabunek do wyboru przez ubezpieczającego.
  3. Zakres ubezpieczenia:

1) w pakiecie awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta:

a) w przypadku zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta, obejmujemy do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe:

a. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP uszkodzonego urządzenia od Ciebie do punktu serwisowego,
b. organizację i pokrycie kosztów ekspertyzy i naprawy w punkcie serwisowym,
c. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP naprawionego urządzenia z punktu serwisowego
do Ciebie,

z zastrzeżeniem pozostałych postanowień OWU;

b) w przypadku szkody całkowitej w związku z zajściem zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta zrealizujemy świadczenia ubezpieczeniowe do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe i pomniejszonej o koszty transportu.

 

2) w pakiecie awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta, przypadkowe uszkodzenie, kradzież z włamaniem lub rabunek:

a) w przypadku zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta, obejmujemy do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe:

a. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP uszkodzonego urządzenia od Ciebie do punktu serwisowego,
b. organizację i pokrycie kosztów ekspertyzy i naprawy w punkcie serwisowym,
c. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP naprawionego urządzenia z punktu serwisowego do Ciebie,

z zastrzeżeniem pozostałych postanowień OWU;

b) w przypadku zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci przypadkowego uszkodzenia, obejmujemy do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe:

a. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP uszkodzonego urządzenia od Ciebie do punktu serwisowego,
b. organizację i pokrycie kosztów ekspertyzy i naprawy w punkcie serwisowym,
c. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP naprawionego urządzenia z punktu serwisowego do Ciebie,

z zastrzeżeniem pozostałych postanowień OWU;

c) w przypadku szkody wskutek kradzieży z włamaniem lub rabunku zrealizujemy świadczenia ubezpieczeniowe do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o koszty związane z organizacją i pokryciem kosztów transportu;

d) w przypadku szkody całkowitej w związku z zajściem zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci awarii po zakończeniu okresu gwarancji producentaprzypadkowego uszkodzenia, zrealizujemy świadczenia ubezpieczeniowe do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe i pomniejszonej o koszty transportu.

 

Ubezpieczaniu podlegają następujące grupy asortymentowe:

  • aparaty cyfrowe,
  • aparaty natychmiastowe,
  • obiektywy,
  • lornetki i sprzęt optyczny (lornetki, lunety, teleskopy),
  • drukarki fotograficzne,
  • akcesoria fotograficzne (lampy błyskowe),
  • aparaty do nagrywania (filmowania),
  • audio (mikrofony, rejestratory, zestawy bezprzewodowe),
  • kamery,
  • obiektywy do filmowania,
  • oświetlenie LED,
  • rekordery video i monitory,
  • statywy i stabilizacja (monopody, slidery, krany kamerowe, statywy video, głowice video, gimbale),
  • streaming i produkcja (bezprzewodowe video, Grabbery, interkomy, konwertery, miksery video, promptery),
  • lampy fotograficzne,
  • obiektywy

 

Wszystkie wyłączenia z zakresu ochrony znajdują się w OWU w rozdziale Wyłączenia i ograniczenia odpowiedzialności.

 

 

Okres ubezpieczenia i odpowiedzialności – jak długo trwa ubezpieczenie


 

1. Okres ubezpieczenia to okres rozpoczynający się po zawarciu umowy ubezpieczenia i trwający do końca naszej odpowiedzialności.
2. Okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się:

1) w przypadku, gdy zawieramy umowę ubezpieczenia w formie pisemnej - od dnia zakupu urządzenia zgodnie z dowodem zakupu urządzenia (paragonem lub fakturą), jeżeli została zapłacona składka, jednak nie wcześniej niż od otrzymania kupowanego urządzenia przez Ciebie, przy czym w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta,
2) w przypadku, gdy zawieramy umowę ubezpieczenia przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość - od 3. dnia po zakupie urządzenia, jeżeli została zapłacona składka, jednak nie wcześniej niż od dnia zakupu urządzenia zgodnie z dowodem zakupu urządzenia (paragonem lub fakturą) i nie wcześniej niż od otrzymania kupowanego urządzenia przez Ciebie, przy czym w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta,

z zastrzeżeniem ust. 3.



3. Okres naszej odpowiedzialności może trwać w zależności od pakietu oraz Twojego wyboru:

gwarancja

producenta

Pakiet ubezpieczenia (zakresy pakietów zgodne z §3 ust. 3 OWU)

długość okresu naszej odpowiedzialności

wariant ubezpieczenia

24 miesiące

  • awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta

 

12 miesięcy

(okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 1

24 miesiące  

(okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 2

36 miesięcy

(okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 3

24 miesiące

  • awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta,
  • przypadkowe uszkodzenie,
  • kradzież z włamaniem lub rabunek

36 miesięcy

(przy czym długość okresu naszej odpowiedzialności w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta wynosi 12 miesięcy i rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 4

48 miesięcy

(przy czym długość okresu naszej odpowiedzialności w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta wynosi 24 miesiące i rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 5

60 miesięcy

(przy czym długość okresu naszej odpowiedzialności w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta wynosi 36 miesięcy i rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 6

 

 

Odstąpienie od umowy ubezpieczenia/ wypowiedzenie umowy ubezpieczenia – kiedy można zrezygnować z ubezpieczenia


 

1. Możesz bez podania przyczyn odstąpić od umowy ubezpieczenia składając nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy ubezpieczenia w terminie:


1) 30 dni od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia lub 30 dni od dnia, w którym poinformowaliśmy Cię o zawarciu umowy ubezpieczenia, jeżeli umowę ubezpieczenia zawarliśmy przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość – w przypadku, gdy jesteś osobą fizyczną i zawarcie umowy ubezpieczenia jest czynnością prawną niezwiązaną bezpośrednio z Twoją działalnością gospodarczą lub zawodową,
2) 7 dni od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia – jeżeli jesteś przedstawicielem przedsiębiorcy.


2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy ubezpieczenia możesz złożyć w następujący sposób:


1) w formie pisemnej doręczone lub wysłane do nas lub do Fotoforma,
2) w formie elektronicznej przesłane e-mailem do nas lub Fotoforma,

3. Możesz również w każdym czasie złożyć nam wypowiedzenie umowy ubezpieczenia. Umowa ubezpieczenia ulega rozwiązaniu od dnia następnego po dniu, w którym złożysz wypowiedzenie umowy ubezpieczenia.


4. Wypowiedzenie umowy ubezpieczenia możesz złożyć w następujący sposób:


1) w formie elektronicznej przesłane e-mailem do nas lub do Fotoforma,
2) w formie pisemnej doręczone lub wysłane do nas lub do Fotoforma.


5. Wypowiedzenie lub odstąpienie umowy ubezpieczenia nie zwalnia Ciebie z obowiązku zapłaty składki za okres, w jakim świadczyliśmy ochronę ubezpieczeniową.

 

Dokumenty do zapoznania się przed zawarciem umowy ubezpieczeniowej:


 

Ogólne Warunki Ubezpieczenia.pdf

IPID – Informacje o produkcie ubezpieczeniowym.pdf

Karta informacyjna RODO.pdf

Nota informacyjna.pdf

Sklep internetowy Shoper Premium