biogo.pl

Już dziś skorzystaj z rat 0% - darmowa dostawa od 500zł!

  • Kontakt
  • O nas
  • Status zamówienia
Praca w Fotoforma

Jeśli interesujesz się fotografią lub filmowaniem i aktualnie poszukujesz pracy  - sprawdź nasze aktualne oferty pracy - może to właśnie Ciebie szukamy!

 

Dołącz do nas

Chętnie nawiążemy współpracę z entuzjastami fotografii czy filmu: fotografami, filmowcami, vlogerami, blogerami czy youtuberami którzy są w stanie pojąć z nami współpracę i podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z naszymi klientami - Zapraszamy do kontaktu - zespół Fotoforma

 

  napisz do nas na: praca@fotoforma.pl

 

 

Aktualne oferty pracy - Fotoforma

  

 

Kierownik Salonu Foto-Video

Miejsce pracy: Wrocław

Kilka słów o stanowisku:

Kierownik Sklepu FOTO-VIDEO jest osobą odpowiedzialną za zapewnienie poprawnego funkcjonowania salonu stacjonarnego. Kierownik opracowuje wewnętrzne normy i procedury, mające zapewnić maksymalną wydajność bieżącej obsługi klienta, w zakresie doradztwa i sprzedaży produktów. Osoba obsadzona na tym stanowisku nadzoruje i koordynuje prace personelu działu foto-video, interweniuje osobiście w przypadku skarg klientów i weryfikuje proces reklamacji wadliwych produktów. Kierownik jako najbardziej wykwalifikowany pracownik działu, prowadzi szkolenia dla nowych pracowników, o których przyjęciu także decyduje. Kierownik kontaktuje się z centralą - danymi działami oraz opiekunami marek  i monitoruje bieżący stan sklepu i magazynów. 

Osoba na tym stanowisku powinna też mieć wiedzę z obszaru foto-video, by móc doradzić klientom w zakresie dopasowanym do ich potrzeb. Obejmiesz odpowiedzialność m.in. za prowadzenie efektywnej komunikacji z klientami i obsługę klientów Spółki, którym pomagamy w ten sposób stawać się lepszymi fotografami i filmowcami. 

Twój zakres obowiązków:

  • Kierowniczy charakter stanowiska wymusza konieczność zarządzania kapitałem ludzkim, organizowania pracy własnej i podległego personelu.
  • Osoba na tym stanowisku nadzoruje i koordynuje prace personelu salonu foto-video
  • Ścisła współpraca z odpowiednimi osobami w celu należytego funkcjonowania salonu.
  • Obsługa zapytań klientów (telefonicznych, korespondencji mailowej, komunikatorów typu live-chat oraz w obsłudze bezpośredniej)
  • Nadzór i kompleksowa obsługa zamówień składanych stacjonarnie, telefonicznie i internetowo przez klientów Spółki
  • Rozwiązywanie zgłaszanych przez zespół i klientów kwestii lub przekazywanie ich odpowiednim osobom
  • Nadzór i prowadzenie rozmów handlowych oraz przygotowywanie ofert
  • Dobieranie produktów odpowiadających na potrzeby klientów
  • Udzielanie klientom rzetelnych informacji (dostępnych w systemach firmy - typu dostępność produktu, status złożonego zamówienia, godziny pracy salonu i dostępne formy płatności, przesłanie duplikatu faktury) oraz rozwiązywanie podstawowych problemów zgłaszanych przez klientów
  • Rozwijanie wiedzy z zakresu oferowanego asortymentu, prowadzenie szkoleń dla pracowników
  • Zachowanie i egzekwowanie należytego poziomu jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy 

Co oferujemy:

  • Ciekawą pracę w pobliżu fotografii i sprzętu foto-video i audio-video
  • Pracę w ciekawej i przyszłościowej branży - Internet / e-commerce, elektronika, filmowanie, TV
  • Elastyczną i sprawną organizację pracy
  • Rozwój - podejmowanie samodzielnych wyzwań, możliwość współudziału, a nawet prowadzenia projektów firmowych
  • Szkolenia - organizujemy szkolenia wewnątrz organizacji oraz prowadzone przez zewnętrznych partnerów
  • Stałą umowę o pracę (inne formy zatrudnienia też są możliwe)
  • Dobrą atmosferę w pracy - poczujesz to już od pierwszego dnia pracy z nami

Jeśli czegoś nie napisaliśmy w ogłoszeniu i nie znalazłeś informacji na naszych stronach internetowych (fotoforma.pl, poprostugotografuj.pl ) to zadaj pytanie drogą e-mailową za pomoca przycisku Aplikuj.

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta i doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Znajomość sprzętu foto-video
  • Komunikatywność oraz pozytywne nastawienie, którym będziesz zarażał/a innych
  • Uczciwość, dokładność, cierpliwość
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Nastawienie na rozwiązywanie problemów, z którymi zgłoszą się do Ciebie klienci 
  • Znajomość języka angielskiego - mile widziane, ponieważ zgłaszają się do nas również zagraniczni klienci
 
 

Specjalista ds. sprzedaży Salon Foto-Video

Miejsce pracy: Wrocław

Kilka słów o stanowisku:

Specjalista ds. sprzedaży Salon FOTO-VIDEO jest odpowiedzialny za profesjonalną i kompleksową obsługę klienta. Zgłaszają się do nas zarówno klienci online’owi, jak również offline’owi. Oznacza to, że osoby zainteresowane naszymi produktami i usługami kontaktują się z nami różnymi kanałami takimi, jak: czat, telefon, e-mail, ale również odwiedzają nas w naszych salonach.

Osoba na tym stanowisku powinna też mieć wiedzę z obszaru foto-video, by móc doradzić klientom w zakresie dopasowanym do ich potrzeb. Obejmiesz odpowiedzialność m.in. za prowadzenie efektywnej komunikacji z klientami i obsługę klientów Spółki, którym pomagamy w ten sposób stawać się lepszymi fotografami i filmowcami. 

Twój zakres obowiązków:

  • Obsługa klientów stacjonarnych oraz  (telefonicznych, korespondencji mailowej, komunikatorów typu live-chat oraz w obsłudze bezpośredniej)
  • Kompleksowa obsługa zamówień stacjonarnych i składanych internetowo przez klientów Spółki
  • Rozwiązywanie zgłaszanych przez klientów kwestii lub przekazywanie ich odpowiednim osobom
  • Prowadzenie rozmów handlowych oraz przygotowywanie ofert
  • Dobieranie produktów odpowiadających na potrzeby klientów
  • Udzielanie klientom rzetelnych informacji (dostępnych w systemach firmy - typu dostępność produktu, status złożonego zamówienia, godziny pracy salonu i dostępne formy płatności, przesłanie duplikatu faktury) oraz rozwiązywanie podstawowych problemów zgłaszanych przez klientów
  • Rozwijanie wiedzy z zakresu oferowanego asortymentu
  • Zachowanie należytego poziomu jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy 

Co oferujemy:

  • Ciekawą pracę w pobliżu fotografii i sprzętu foto-video i audio-video
  • Pracę w ciekawej i przyszłościowej branży - Internet / e-commerce, elektronika, filmowanie, TV
  • Elastyczną i sprawną organizację pracy
  • Rozwój - podejmowanie samodzielnych wyzwań, możliwość współudziału, a nawet prowadzenia projektów firmowych
  • Szkolenia - organizujemy szkolenia wewnątrz organizacji oraz prowadzone przez zewnętrznych partnerów
  • Stałą umowę o pracę (inne formy zatrudnienia też są możliwe)
  • Dobrą atmosferę w pracy - poczujesz to już od pierwszego dnia pracy z nami

Jeśli czegoś nie napisaliśmy w ogłoszeniu i nie znalazłeś informacji na naszych stronach internetowych (fotoforma.pl, poprostugotografuj.pl ) to zadaj pytanie drogą e-mailową za pomocą przycisku Aplikuj.

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta
  • Znajomość sprzętu foto-video
  • Komunikatywność oraz pozytywne nastawienie, którym będziesz zarażał/a innych
  • Uczciwość, dokładność, cierpliwość
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Nastawienie na rozwiązywanie problemów, z którymi zgłoszą się do Ciebie klienci 
  • Znajomość języka angielskiego - mile widziane, ponieważ zgłaszają się do nas również zagraniczni klienci

 

 

Specjalista ds. Klientów Video

Opis stanowiska pracy

Osoba na tym stanowisku z pomocą asystenta będzie miał za zadanie rozwój działu i obsługę klienta VIDEO. Jego głównym zadaniem będzie rozwijanie kontaktów i obsługa handlowa klientów Video tj. zawodowo/profesjonalnie zajmujących się filmowaniem, montażem filmów, streamingiem itp. Pozostałe zadania tej osoby to sprzedaż produktów, szukanie proponowanie kompleksowych rozwiązań sprzętowych, rozbudowa oferty produktowej sklepu oraz budowanie i utrzymanie relacji z Klientami.

 

Zadania i obowiązki:

  • Sprzedaż szerokiego asortymentu sprzętu i rozwiązań do filmowania
  • Rozwijanie kontaktów handlowych z klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów ProVideo
  • Obsługa sprzedażowa klientów Video (oferty, zamówienia)
  • Prowadzenie efektywnej komunikacji z klientami (telefon, email, spotkania bezpośrednie)
  • Współtworzenie oferty produktowej
  • Kontakty z dostawcami, pomoc/współtworzenie zamówień towarów
  • Analiza i recenzja merytoryczna opisów i prezentacji produktów
  • Monitoring bieżącego otoczenia rynkowego
  • Obecność na imprezach branżowych i wydarzeniach związanych z tematyką Video
  • Rozwijanie wiedzy własnej z zakresu oferowanego asortymentu
  • Prowadzenie ewidencji działań handlowych w systemie informatycznym

 

Umiejętności i doświadczenie wymagane na tym stanowisku: 

  • Praktyczna i teoretyczna wiedza z zakresu Video ( filmowanie, streaming, green box etc.) pozwalająca zaproponować Klientowi kompleksowe rozwiązania z uwzględnieniem rodzaju/sposobu filmowania i streamingu.
  • Doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta 
  • Umiejętność budowania długofalowych relacji z Klientami
  • Dobra znajomość oprogramowania typu Office i poruszania się po Internecie
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. rozumienia tekstu czytanego
  • Umiejętności analityczne
  • Komunikatywność oraz pozytywne nastawienie 
  • Samodzielność w działaniu i odpowiedzialność
  • Dobra organizacja pracy oraz umiejętność priorytetyzowania zadań
  • Prawo jazdy kat. B

 

Mile widziane:

  • Doświadczenie w filmowaniu
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych
  • Kreatywność w działaniu

 

 

Specjalista ds. Kluczowych Klientów Biznesowych 

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Kluczowych Klientów Biznesowych jest odpowiedzialny za aktywne pozyskiwanie Klientów Biznesowych oraz rozwijanie kontaktów handlowych. Ponadto, do głównych zadań osoby na tym stanowisku należą: sprzedaż produktów foto-video, szukanie i proponowanie kompleksowych rozwiązań, a także budowanie i utrzymanie relacji z Klientami.

 

Zadania i obowiązki:

  • Rozwijanie kontaktów handlowych z Klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów B2B
  • Proponowanie Klientom kompleksowych rozwiązań w oparciu o posiadaną praktyczną wiedzę z zakresu foto i video
  • Obsługa sprzedażowa Klientów Biznesowych (przyjmowanie i przygotowanie zamówień, nadzorowanie płatności )
  • Utrzymywanie bezpośredniego kontaktu telefonicznego i mailowego z Klientami Biznesowymi (m.in.: odpowiedzi na maile, pomoc w przygotowaniu ofert, wyceny transportu i warunków dostaw)
  • Monitoring bieżącego otoczenia rynkowego
  • Realizacja planów sprzedażowych w oparciu o strategię firmy
  • Rozwijanie wiedzy własnej z zakresu oferowanego asortymentu

 

Umiejętności i doświadczenie wymagane na tym stanowisku: 

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą Klienta Biznesowego
  • Praktyczna wiedza z zakresu foto i video pozwalająca zaproponować Klientowi kompleksowe rozwiązania z uwzględnieniem rodzaju fotografii
  • Umiejętność budowania długofalowych relacji z Klientami
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. rozumienia tekstu czytanego
  • Umiejętności analityczne
  • Komunikatywność oraz pozytywne nastawienie
  • Samodzielności w działaniu i odpowiedzialność
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność priorytetyzowania zadań
  • Prawo jazdy kat. B

 

Mile widziane:

  • Doświadczenie w fotografowaniu i/lub filmowaniu
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych
  • Elastyczność w działaniu

 

Napisz do nas

*
* - Pole wymagane

 

Autoryzacje - nasi partnerzy

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
.
Sklep internetowy Shoper Premium