- posiadać adres zamieszkania na terenie Polski,
- mieć ważny dokument tożsamości,
- mieć pełną zdolność do czynności prawnych,
- mieć ukończone 18 lat (przy zakupie telefonu komórkowego limit wieku może być wyższy),
- mieć regularne dochody ze źródeł, które akceptujemy (listę znajdziesz poniżej),
- mieć numer telefonu, pod którym możemy się z Tobą kontaktować,
- mieć adres email, za pośrednictwem którego możemy się z Toba skontaktować,
- otrzymać od nas pozytywną ocenę zdolności kredytowej.
- Podczas realizacji zakupu wybierz metodę płatności „raty w Alior Banku” – przekierujemy Cię do wniosku kredytowego.
- Wypełnij go i kliknij „Wyślij wniosek”.
- Po chwili na ekranie wyświetli Ci się decyzja kredytowa. Tę informację otrzymasz także na adres e-mail, który został przez Ciebie podany we wniosku. Jeśli decyzja będzie pozytywna, na ekranie wyświetli się oferta kredytowa.
- Zapoznaj się z ofertą i w celu kontynuacji procesu kliknij w przycisk „Dalej”.
- Wybierz metodę, dzięki której bank potwierdzi Twoją tożsamość.
- Pobierz umowę i formularz informacyjny, który wyświetli Ci się na ekranie. Zapoznaj się z nimi.
- Kliknij „Zawieram umowę”. W celu zatwierdzenia umowy podaj kod SMS wysyłany na podany we wniosku numer telefonu.
- Po zatwierdzeniu umowy:
- Jeśli Twój numer PESEL nie będzie zastrzeżony, podpiszemy z Tobą umowę. Potwierdzimy zawarcie umowy w wiadomości SMS. Wyślemy Ci umowę na e-mail, który został przez Ciebie podany we wniosku. Uruchomi Twój kredyt – informację tę otrzymasz także SMS-em.
- Jeśli Twój numer PESEL będzie zastrzeżony, zostaniesz o tym poinformowany na ekranie wniosku oraz w wiadomości SMS. Abyśmy mogli podpisać z Tobą umowę, cofnij zastrzeżenie numeru PESEL a następnie potwierdź cofnięcie na ekranie wniosku. Zastrzeżenie numeru PESEL możesz cofnąć w aplikacji mObywatel, na stronie Obywatel GOV lub w dowolnym urzędzie gminy.