fotoforma.pl

Już dziś skorzystaj z rat 0% - darmowa dostawa od 500zł!

  • Kontakt
  • O nas
  • Status zamówienia

Dysk SSD Angelbird AV PRO MK3 1 TB

Kod produktu: 9120056583829
ID produktu: 14091
Producent: Angelbird
Dostępność: Produkt archiwalny
Wybrane akcesoria TANIEJ
ilość
szt.
  • Kupuj na raty
    santander
    Sprawdź
  • Kupuj w leasingu
Profesjonalne doradztwo
Szeroki asortyment
Darmowa dostawa od 500zł
99% klientów poleca fotoforma.pl
Gwarantowane zakupy

Opis produktu

Dysk SSD Angelbird AV PRO MK3 1 TB

dysk_ssd-angelbird_av_pro_mk3_1_tb_01

Dysk SSD Angelbird AV PRO MK3 został zaprojektowany z myślą o profesjonalistach z branży audio, wideo i fotografii, ten dysk SSD o pojemności 1 TB posiada certyfikat Atomos oraz Blackmagic Design na użytkowanie z odpowiednimi platformami. Dzięki sekwencyjnemu odczytowi i zapisowi z prędkością do 560 i 520 MB/s, ten dysk zapewnia także stałą prędkość odczytu i zapisu odpowiednio do 540 i 520 MB/s. Ponadto, AV PRO MK3 wyposażony jest w interfejs SATA III o prędkości 6 GB/s, który zapewnia czas dostępu wynoszący około 0,1 ms. Jednakże, wydajność nie jest jedyną rzeczą, którą AV PRO MK3 posiada; oprócz pamięci ECC, dysk oferuje średni czas przed awarią, czyli MTBF, wynoszący dwa miliony godzin. Ponadto, wytrzymałość dysku mierzy do 2400 terabajtów zapisu, a przechowywane dane mogą być przechowywane przez okres do 10 lat przy 25° Celsjusza. 

dysk_ssd-angelbird_av_pro_mk3_1_tb_02

Cechy produktu - Dysk SSD Angelbird AV PRO MK3 1 TB

  • Prędkość odczytu danych do 560 MB/s
  • Odpornośc na wstrząsy, temperaturę, promieniowanie rentgenowskie oraz magnetyczne
  • Ochrona przed wyładowaniami elektrostatycznymi i przeciążeniami
  • Stable Stream™

Specyfikacja techniczna - Dysk SSD Angelbird AV PRO MK3 1 TB

  • Pojemność: 1 TB
  • Wymiary: 100.2 × 69.9 × 9.2 mm (3.94 × 2.75 x 0.36 inch)
  • Waga: 72.0 g 
  • Sekwencyjna prędkość odczytu: 560 MB/s
  • Trwała prędkość odczytu: 540 MB/s
  • Sekwencyjna prędkość zapisu: 520 MB/s
  • Trwała prędkość zapisu: 480 MB/s
  • MTBF: 2,000,000 godzin
  • Niezawodność danych: Wbudowana funkcja Edc / Ecc
  • Retencja Danych: 10 Lat W Temperaturze 25 °C
  • Certyfikaty: RoHS, FCC and CE compliant, REACH
  • Napięcie: Napięcie wejściowe prądu stałego: 5 v ± 10 %
    ZUŻYCIE ENERGII (BEZCZYNNOŚĆ/MAKS.)
    500 GB: 0,35 W | 3,0 W
    1 TB: 0,35 W | 3,5 W
    2 TB: 0,35 W | 4,1 W
  • Interfejs: Obsługiwane interfejsy SATA 6 Gb/s, 3 Gb/s i 1,5 Gb/s
    Zgodność z SATA 3.1
  • Odporność na wstrząsy (robocza): 150 g
  • Odporność na drgania (praca): 3.1 g
  • Temperatura robocza: 0°C | 70°C
  • Temperatura przechowywania: -55 °C | 85 °C
  • Wilgotność robocza: 5 % do 95 % bez kondensacji

Zestaw zawiera:

  • Dysk SSD Angelbird AV PRO MK3 1 TB
  • Naklejka
  • Kod aktywacji dla gwarancji

 

Gwarancja:

Produkty Angelbird objęte są 2 letnią gwarancją. Istnieje możliwość przedłużenia jej do 3 lat. W tym celu należy w okresie 30 dni od daty zakupu dokonać rejestracji na stronie producenta:

www.angelbird.com/registration/

 

Program odzyskiwania danych:

Aby skorzystać ze wsparcia specjalisty Angelbird należy napisać na [email protected] podając numer seryjny swojego urządzenia oraz opisać problem.

Pracownicy serwisu skontaktują się ze zgłaszającym oraz w razie konieczności poinstruują jak przekazać im bezpiecznie uszkodzone urządzenie.

Opinie o produkcie (0)

Autoryzacje - nasi partnerzy

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

TU Europa - dodatkowe ubezpieczenie

 

Fotoforma Sp. z o.o. wykonuje  działalność w zakresie dystrybucji ubezpieczeń w przypadku zawierania umów ubezpieczenia zawieranych na podstawie Ogólnych Warunków Ubezpieczenia „Dodatkowa ochrona urządzeń dla Klientów Fotoforma”  w imieniu i na rzecz Towarzystwa Ubezpieczeń Europa S.A. (Ubezpieczyciel) z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Gwiaździstej 62, 53-413 Wrocław, wpisanego do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000002736, posiadającego REGON: 272324625, NIP: 895 10 07 276, kapitał zakładowy zarejestrowany i opłacony w całości 37 800 000 zł, posiadającego zezwolenie Ministerstwa Finansów nr DU/2849/A/CG/94 z dnia 07.11.1994 r. na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej.

Ubezpieczenie TU Europa informacje.pdf

 

Przedmiot i zakres ubezpieczenia – co obejmuje nasze ubezpieczenie i w jakich sytuacjach ono działa


 

  1. Przedmiotem ubezpieczenia jest zgłoszone do ubezpieczenia urządzenie.
  2. Umowa ubezpieczenia może zostać zawarta w jednym z 2 pakietów ubezpieczenia: awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta lub awaria po zakończeniu okresu gwarancji producentaprzypadkowe uszkodzeniekradzież z włamaniem lub rabunek do wyboru przez ubezpieczającego.
  3. Zakres ubezpieczenia:

1) w pakiecie awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta:

a) w przypadku zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta, obejmujemy do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe:

a. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP uszkodzonego urządzenia od Ciebie do punktu serwisowego,
b. organizację i pokrycie kosztów ekspertyzy i naprawy w punkcie serwisowym,
c. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP naprawionego urządzenia z punktu serwisowego
do Ciebie,

z zastrzeżeniem pozostałych postanowień OWU;

b) w przypadku szkody całkowitej w związku z zajściem zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta zrealizujemy świadczenia ubezpieczeniowe do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe i pomniejszonej o koszty transportu.

 

2) w pakiecie awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta, przypadkowe uszkodzenie, kradzież z włamaniem lub rabunek:

a) w przypadku zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta, obejmujemy do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe:

a. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP uszkodzonego urządzenia od Ciebie do punktu serwisowego,
b. organizację i pokrycie kosztów ekspertyzy i naprawy w punkcie serwisowym,
c. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP naprawionego urządzenia z punktu serwisowego do Ciebie,

z zastrzeżeniem pozostałych postanowień OWU;

b) w przypadku zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci przypadkowego uszkodzenia, obejmujemy do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe:

a. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP uszkodzonego urządzenia od Ciebie do punktu serwisowego,
b. organizację i pokrycie kosztów ekspertyzy i naprawy w punkcie serwisowym,
c. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP naprawionego urządzenia z punktu serwisowego do Ciebie,

z zastrzeżeniem pozostałych postanowień OWU;

c) w przypadku szkody wskutek kradzieży z włamaniem lub rabunku zrealizujemy świadczenia ubezpieczeniowe do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o koszty związane z organizacją i pokryciem kosztów transportu;

d) w przypadku szkody całkowitej w związku z zajściem zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci awarii po zakończeniu okresu gwarancji producentaprzypadkowego uszkodzenia, zrealizujemy świadczenia ubezpieczeniowe do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe i pomniejszonej o koszty transportu.

 

Ubezpieczaniu podlegają następujące grupy asortymentowe:

  • aparaty cyfrowe,
  • aparaty natychmiastowe,
  • obiektywy,
  • lornetki i sprzęt optyczny (lornetki, lunety, teleskopy),
  • drukarki fotograficzne,
  • akcesoria fotograficzne (lampy błyskowe),
  • aparaty do nagrywania (filmowania),
  • audio (mikrofony, rejestratory, zestawy bezprzewodowe),
  • kamery,
  • obiektywy do filmowania,
  • oświetlenie LED,
  • rekordery video i monitory,
  • statywy i stabilizacja (monopody, slidery, krany kamerowe, statywy video, głowice video, gimbale),
  • streaming i produkcja (bezprzewodowe video, Grabbery, interkomy, konwertery, miksery video, promptery),
  • lampy fotograficzne,
  • obiektywy

 

Wszystkie wyłączenia z zakresu ochrony znajdują się w OWU w rozdziale Wyłączenia i ograniczenia odpowiedzialności.

 

 

Okres ubezpieczenia i odpowiedzialności – jak długo trwa ubezpieczenie


 

1. Okres ubezpieczenia to okres rozpoczynający się po zawarciu umowy ubezpieczenia i trwający do końca naszej odpowiedzialności.
2. Okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się:

1) w przypadku, gdy zawieramy umowę ubezpieczenia w formie pisemnej - od dnia zakupu urządzenia zgodnie z dowodem zakupu urządzenia (paragonem lub fakturą), jeżeli została zapłacona składka, jednak nie wcześniej niż od otrzymania kupowanego urządzenia przez Ciebie, przy czym w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta,
2) w przypadku, gdy zawieramy umowę ubezpieczenia przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość - od 3. dnia po zakupie urządzenia, jeżeli została zapłacona składka, jednak nie wcześniej niż od dnia zakupu urządzenia zgodnie z dowodem zakupu urządzenia (paragonem lub fakturą) i nie wcześniej niż od otrzymania kupowanego urządzenia przez Ciebie, przy czym w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta,

z zastrzeżeniem ust. 3.



3. Okres naszej odpowiedzialności może trwać w zależności od pakietu oraz Twojego wyboru:

gwarancja

producenta

Pakiet ubezpieczenia (zakresy pakietów zgodne z §3 ust. 3 OWU)

długość okresu naszej odpowiedzialności

wariant ubezpieczenia

24 miesiące

  • awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta

 

12 miesięcy

(okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 1

24 miesiące  

(okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 2

36 miesięcy

(okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 3

24 miesiące

  • awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta,
  • przypadkowe uszkodzenie,
  • kradzież z włamaniem lub rabunek

36 miesięcy

(przy czym długość okresu naszej odpowiedzialności w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta wynosi 12 miesięcy i rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 4

48 miesięcy

(przy czym długość okresu naszej odpowiedzialności w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta wynosi 24 miesiące i rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 5

60 miesięcy

(przy czym długość okresu naszej odpowiedzialności w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta wynosi 36 miesięcy i rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 6

 

 

Odstąpienie od umowy ubezpieczenia/ wypowiedzenie umowy ubezpieczenia – kiedy można zrezygnować z ubezpieczenia


 

1. Możesz bez podania przyczyn odstąpić od umowy ubezpieczenia składając nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy ubezpieczenia w terminie:


1) 30 dni od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia lub 30 dni od dnia, w którym poinformowaliśmy Cię o zawarciu umowy ubezpieczenia, jeżeli umowę ubezpieczenia zawarliśmy przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość – w przypadku, gdy jesteś osobą fizyczną i zawarcie umowy ubezpieczenia jest czynnością prawną niezwiązaną bezpośrednio z Twoją działalnością gospodarczą lub zawodową,
2) 7 dni od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia – jeżeli jesteś przedstawicielem przedsiębiorcy.


2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy ubezpieczenia możesz złożyć w następujący sposób:


1) w formie pisemnej doręczone lub wysłane do nas lub do Fotoforma,
2) w formie elektronicznej przesłane e-mailem do nas lub Fotoforma,

3. Możesz również w każdym czasie złożyć nam wypowiedzenie umowy ubezpieczenia. Umowa ubezpieczenia ulega rozwiązaniu od dnia następnego po dniu, w którym złożysz wypowiedzenie umowy ubezpieczenia.


4. Wypowiedzenie umowy ubezpieczenia możesz złożyć w następujący sposób:


1) w formie elektronicznej przesłane e-mailem do nas lub do Fotoforma,
2) w formie pisemnej doręczone lub wysłane do nas lub do Fotoforma.


5. Wypowiedzenie lub odstąpienie umowy ubezpieczenia nie zwalnia Ciebie z obowiązku zapłaty składki za okres, w jakim świadczyliśmy ochronę ubezpieczeniową.

 

Dokumenty do zapoznania się przed zawarciem umowy ubezpieczeniowej:


 

Ogólne Warunki Ubezpieczenia.pdf

IPID – Informacje o produkcie ubezpieczeniowym.pdf

Karta informacyjna RODO.pdf

Nota informacyjna.pdf

Sklep internetowy Shoper Premium