Kamera Blackmagic Design URSA Broadcast Camera
Opis produktu
Kamera Blackmagic Design URSA Broadcast Camera
Dwie kamery w jednej
Kamera Blackmagic Design URSA Broadcast Camera to jednocześnie dwie kamery w jednej. Z jednej strony świetna plenerowa kamera do ENG i programowania, z drugiej profesjonalna kamera studyjna dla miłośników filmowania!
Kompatybilna z innymi akcesoriami sprzętu filmowego
Blackmagic URSA Broadcast jest idealna dla tradycyjnych nadawców, ponieważ wykorzystuje soczewki i baterie, które już posiadasz, a także dla nadawców internetowych, ponieważ działa zarówno ze starszymi obiektywami HD na rynku, jak i niedrogimi obiektywami fotograficznymi.
Wykorzystanie popularnych formatów plików do zapisu materiałów wideo.
Zapisuje na zwykłych kartach SD i wykorzystuje te same popularne formaty plików, które można znaleźć w systemach zarządzania mediami i większości programów NLE.
Dokładne odcienie skóry i kolory
Niezależnie od tego, czy jesteś w studio, czy w terenie, URSA Broadcast Camera zapewni niesamowitą jakość obrazu, dokładne odcienie skóry i żywe kolory. Nowy rozszerzony tryb wideo tworzy zdjęcia, których nie trzeba korygować kolorami, dzięki czemu można fotografować, edytować i transmitować historie szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.
Profesjonalne transmisje wideo na wyciągnięcie ręki
Blackmagic URSA Broadcast to pierwsza kamera, która w końcu pozwala nadawcom internetowym i AV realizować profesjonalne transmisje z prawdziwego zdarzenia.
Kamera Blackmagic Design URSA Broadcast Camera to pierwsza profesjonalna kamera telewizyjna zaprojektowana do współpracy ze standardowymi kartami multimedialnymi i formatami plików, które są kompatybilne z praktycznie wszystkimi systemami transmisji i oprogramowaniem do edycji. Kamera nagrywa na niedrogie standardowe karty SD, karty UHS-II i karty CFast oraz rejestruje wideo 1080i lub 2160p do standardowych plików .mov, z rozszerzeniem .mxf do dodania w przyszłych aktualizacjach. URSA Broadcast Camera nagrywa za pomocą DNx145, DNx220X lub ProRes, dzięki czemu pliki będą działać z istniejącymi systemami transmisji i przepływami pracy.
Mocowanie obiektywu kamery współpracujące z innymi istniejącymi obiektywami
W kamerze Blackmagic Design URSA Broadcast otrzymujesz również mocowanie obiektywu B4, które współpracuje z istniejącymi obiektywami, lub możesz zamienić je na opcjonalne mocowania obiektywów EF, F i PL, dzięki czemu możesz używać standardowych obiektywów fotograficznych. Jeśli budujesz kompletny łańcuch kamer telewizyjnych, opcjonalny wizjer URSA, wizjer studyjny URSA i konwertery światłowodowe SMPTE mają znane elementy sterujące i wygląd, dzięki czemu działają dokładnie tak, jak oczekują doświadczeni operatorzy kamer. URSA Broadcast pomaga uzyskać jak największą wartość z inwestycji w aparaty, obiektywy i akcesoria, co oznacza, że zaoszczędzisz czas i pieniądze, dzięki czemu aparat praktycznie się zwróci!
Kinowa jakość obrazu
Mocowanie obiektywu Broadcast B4 w URSA Broadcast Camera obejmuje wysokiej jakości optykę o jakości kinowej z korekcją aberracji sferycznej, zaprojektowaną specjalnie w celu dopasowania do czujnika aparatu. Mocowanie ⅔ ”umożliwia korzystanie z istniejących obiektywów HD lub Ultra HD. Wiele wysokiej jakości obiektywów HD może być używanych w rozdzielczościach znacznie przewyższających HD, aż do 2,5K lub 3K. Ponieważ obiektywy B4 mają ogniskową i bardzo szeroką głębię ostrości, obraz pozostaje ostry podczas przybliżania i oddalania, więc nie musisz ścigać ostrości podczas fotografowania. Dzięki temu możesz pracować znacznie szybciej, ponieważ nie musisz zmieniać obiektywów ani ustawiać ostrości między zbliżeniami, średnimi i szerokimi ujęciami, co jest idealne, gdy śledzisz akcję w szybkim sporcie! Otrzymujesz również pełną elektroniczną kontrolę obiektywu B4, dzięki czemu możesz regulować ostrość, przysłonę i zoom za pomocą elementów sterujących aparatu.
Lepszy zakres dynamiki i wierności kolorów
URSA Broadcast Camera oferuje niesamowity przetwornik obrazu 4K i nowy rozszerzony tryb wideo z lepszym zakresem dynamiki i wiernością kolorów. Przetwornik obrazu jest przeznaczony zarówno do HD, jak i Ultra HD, dzięki czemu uzyskujesz niesamowitą teksturę i szczegóły, dokładne odcienie skóry, żywe kolory i wideo o wysokiej dynamice, a wszystko to bez potrzeby postprodukcji. Oznacza to, że możesz szybko kręcić, edytować i transmitować historie! Matryca o wysokiej rozdzielczości to ogromna zaleta, nawet podczas pracy w rozdzielczości HD, ponieważ uzyskujesz przetwarzanie obrazu subpikselowego i doskonały antyaliasing dla bardzo ostrych obrazów. URSA Broadcast to przyszłościowa kamera, która jest na tyle wszechstronna, że można jej używać w każdej produkcji HD lub Ultra HD!
Kamera Blackmagic URSA Broadcast oferuje wysokiej jakości filtry o neutralnej gęstości (ND), które pozwalają szybko zmniejszyć ilość światła wpadającego do aparatu. Filtry ¼, 1/16 i 1/64 stopnia zostały specjalnie zaprojektowane, aby pasowały do czujnika obrazu i technologii URSA Broadcast, zapewniając dodatkową szerokość geograficzną i lepszą kolorymetrię, nawet w trudnych warunkach oświetleniowych. Pozwala to na używanie różnych kombinacji przysłony i kąta migawki w szerszym zakresie sytuacji. Filtry IR zostały zaprojektowane tak, aby równomiernie filtrować zarówno długości fal optycznych, jak i IR. Eliminuje to zanieczyszczenie promieniami podczerwonymi zwykle występujące w większości filtrów ND. Filtry ND to prawdziwe filtry optyczne z precyzyjnym mechanizmem, który szybko przesuwa je na miejsce po obróceniu tarczy filtra ND. Ustawienia filtru mogą być wyświetlane jako ułamek, liczba.
URSA Broadcast Camera obejmuje zarówno podwójne rejestratory CFast 2.0, jak i podwójne rejestratory na karty SD / UHS-II, dzięki czemu możesz wybrać nośnik, który najbardziej Ci odpowiada. Oba typy nośników są standardowe, niezastrzeżone, niedrogie i łatwo dostępne w większości sklepów komputerowych i fotograficznych. Możesz nagrywać pliki z 10-bitową jakością transmisji DNxHD 145, DNxHD 220X lub ProRes z metadanymi, dzięki czemu URSA Broadcast jest kompatybilny z praktycznie każdym oprogramowaniem do edycji. Oznacza to, że URSA Broadcast można łatwo zintegrować i dopasować do istniejących systemów transmisji. Możesz nawet nagrywać bezstratne 12-bitowe pliki Blackmagic RAW w celu zapewnienia wysokiej jakości programowania i procesów postprodukcyjnych. Dzięki dwóm gniazdom dla każdego typu nośnika, URSA Broadcast zapewnia nadmiarowe nagrywarki i nieprzerwane nagrywanie! Kiedy pierwsza kartajest pełne, nagrywanie jest automatycznie kontynuowane na następnej karcie, dzięki czemu można zamienić jedną kartę, podczas gdy nagrywanie jest kontynuowane na drugiej.
Blackmagic URSA Broadcast oferuje niezależne elementy sterujące umożliwiające bezpośredni dostęp do najważniejszych ustawień kamery. Przyciski, przełączniki i pokrętła są rozmieszczone w logicznej kolejności, dzięki czemu można je łatwo odnaleźć podczas korzystania z wizjera. Oznacza to, że będziesz mógł dostosować ustawienia, dodać filtr ND, a nawet zmienić liczbę klatek na sekundę bez konieczności rozkładania ekranu dotykowego lub zdejmowania aparatu z ramienia.
Niezależnie od tego, czy kręcisz wydarzenie sportowe, czy najświeższe wiadomości, Kamera Blackmagic Design URSA Broadcast Camera może nagrywać super płynne, krystalicznie czyste filmy w zwolnionym tempie. Aby nagrywać filmy w zwolnionym tempie, URSA Broadcast nagrywa z większą liczbą klatek na sekundę i odtwarza ze standardową szybkością klatek wideo. Możesz ustawić preferowaną szybkość klatek na sekundę za pomocą menu ekranowych aparatu, a następnie przełączać się między standardową szybkością synchronizacji i wyłączaniem szybkości klatek za dotknięciem przycisku z boku aparatu. Transmisja URSA może przechwytywać w pełnej rozdzielczości Ultra HD z prędkością do 60 klatek na sekundę.
URSA Broadcast Camera ma wbudowany wysokiej jakości mikrofon i profesjonalny rejestrator dźwięku, dzięki czemu nie musisz nosić dodatkowego sprzętu dźwiękowego! Wbudowany mikrofon stereofoniczny może być używany do nagrywania lub można podłączyć profesjonalne mikrofony za pomocą dwóch wejść mikrofonowych XLR. Połączenia XLR mają 48 V przełączanego zasilania phantom, dzięki czemu można podłączyć wszystko, od shotguna po bezprzewodowy klips na mikrofony. Dzięki dwóm wejściom mikrofonowym możesz nagrywać reportera w terenie w klapie lub mikrofonie ręcznym, jednocześnie przechwytując dźwięki otoczenia z drugiego wejścia. Możesz także nagrywać ten sam mikrofon na obu kanałach przy użyciu różnych poziomów, aby uniknąć przesterowania spowodowanego nieoczekiwanymi głośnymi dźwiękami w terenie. URSA Broadcast posiada również zewnętrzne pokrętła do regulacji poziomów i ekranowe mierniki, dzięki czemu można regulować poziomy dźwięku nawet po zamontowaniu na ramieniu.
Blackmagic Design URSA Broadcast ma wbudowane zdalne sterowanie, korekcję kolorów, funkcję talkback, tally i inne funkcje zaprojektowane tak, aby uczynić ją najlepszą kamerą studyjną do produkcji przełączanej na żywo. Może być zdalnie sterowany przez SDI przy użyciu protokołu Blackmagic SDI Camera Control. Możesz dodać opcjonalny wizjer URSA Studio, Blackmagic Camera Fiber Converter i Studio Fiber Converter, aby uzyskać dokładnie ten sam przepływ pracy i funkcje kamer studyjnych kosztujących setki tysięcy dolarów. Ale co najważniejsze, po zakończeniu produkcji na żywo możesz szybko przekształcić URSA Broadcast z powrotem w normalny aparat fotograficzny! URSA Broadcast umożliwia maksymalne wykorzystanie inwestycji w aparaty i obiektywy, ponieważ można ich używać codziennie w terenie lub w studiu!
URSA Broadcast Camera oferuje najnowszą technologię i połączenia, takie jak 12G-SDI. Wszystkie połączenia wykorzystują standardowe złącza rozgłoszeniowe, więc nie potrzebujesz drogich, zastrzeżonych kabli, które są trudne do znalezienia. Oznacza to, że możesz kupić kable od swojego ulubionego dostawcy lub nawet wykonać własne! Otrzymujesz połączenia multi rate12G-SDI dla wyjścia wideo i wejścia zwrotnego programu. Oba połączenia automatycznie przełączają prędkość, dzięki czemu działają ze wszystkimi formatami HD i Ultra HD do 2160p60 za pośrednictwem jednego kabla! Otrzymujesz również wyjście monitorujące HD-SDI, 2 wejścia LANC, zbalansowane audio XLR z zasilaniem phantom i wejście kodu czasowego / odniesienia. Z przodu po prawej stronie aparatu znajduje się 12-pinowe złącze Hirose do sterowania obiektywem transmisyjnym, które może zarówno zasilać, jak i sterować obiektywami SD, HD i Ultra HD z kontrolą analogową i cyfrową.
Niezależnie od tego, czy pracujesz w studio, czy w terenie, Blackmagic stworzył kompletną linię akcesoriów, które zostały specjalnie zaprojektowane, aby doskonale współpracować z Blackmagic Design URSA Broadcast. Możesz dodać zestaw do montażu na ramieniu URSA Mini, wizjer URSA i uchwyt do mikrofonu URSA Mini, aby skonfigurować kamerę do pracy ENG lub programowania. Jeśli pracujesz nad produkcją na żywo, możesz dodać profesjonalny 7-calowy wizjer studyjny URSA, a nawet konwerter światłowodowy Blackmagic Camera. Jeśli chcesz wydłużyć czas nagrywania, po prostu zamontuj zewnętrzny rejestrator SSD. Dodatkowo możesz wybierać spośród szerokiej gamy płyt montażowych do mocowania akumulatorów innych firm. Możesz nawet wybierać spośród wielu różnych mocowań obiektywu!
Kamera Blackmagic Design URSA Broadcast Camera zawiera 4-pinowe standardowe złącze zasilania XLR, które działa od 12 V do 20 V dla zewnętrznych zasilaczy i akumulatorów. Standardowe złącze zasilania oznacza również, że można łatwo używać aparatu ze wszystkimi istniejącymi zasilaczami i bateriami. Wszystkie kamery URSA wykorzystują to samo złącze zasilania akumulatora i punkty mocowania z tyłu aparatu, dzięki czemu można używać szerokiej gamy płyt akumulatorowych takich producentów, jak IDX, Blueshape, Anton Bauer i innych. Aby ułatwić instalację, można również dodać opcjonalną płytkę bateryjną Blackmagic URSA VLock lub płytkę baterii Blackmagic URSA Gold, aby używać popularnych baterii V-Mount i Gold Mount, ponieważ zawierają one wtyczkę, która jest zaprojektowana do bezpośredniego podłączenia do transmisji URSA.