fotoforma.pl

Już dziś skorzystaj z rat 0% - darmowa dostawa od 500zł!

  • Kontakt
  • O nas
  • Status zamówienia

Match Pack Angelbird Canon EOS R5/1DX MK3 256 GB - 2 PACK

Kod produktu: 9120056585588
ID produktu: 16592
Producent: Angelbird
Dostępność: Produkt archiwalny
Wybrane akcesoria TANIEJ
ilość
szt.
  • Kupuj na raty
    santander
    Sprawdź
  • Kupuj w leasingu
Profesjonalne doradztwo
Szeroki asortyment
Darmowa dostawa od 500zł
99% klientów poleca fotoforma.pl
Gwarantowane zakupy

Opis produktu

Match Pack Angelbird Canon EOS R5/1DX MK3 256 GB - 2 PACK

 Match Pack Angelbird Canon EOS R5/1DX MK3 256 GB - 2 PACK

Zaprojektowany dla Canon EOS R5 i EOS-1D X Mark III, z których oba są wyposażone w podwójne gniazda kart CFexpress, 512 GB Match Pack firmy Angelbird zawiera dwie karty 256 GB AV Pro CFexpress 2.0 Type B, pozwalając wykorzystać pełnoklatkowy Canon czujnik, dzięki czemu można uchwycić szerszy zakres tonalny i więcej klatek na sekundę w dłuższym okresie. Te karty są wyposażone w procesor Y1, który pomaga efektywnie przechwytywać surowe zdjęcia i filmy w rozdzielczości do 12K, podczas gdy technologia Stable Stream zapewnia maksymalną prędkość odczytu 1700 MB / s, maksymalną prędkość zapisu 1500 MB / s, stałą prędkość odczytu 1000 MB / s i stałe prędkości zapisu 550 MB / s. Stabilny strumień zapewnia również płynne buforowanie, dzięki czemu można wykonać ponad 1000 zdjęć w trybie zdjęć seryjnych. Każdy pakiet Match Pack jest opracowywany w małych seriach produkcyjnych i certyfikowany w aparacie, aby zapewnić pełną kompatybilność i wydajność we wszystkich dostępnych kodekach.

Angelbird zaprojektował te karty z ochroną przed wstrząsami, kurzem, wodą, skrajnymi temperaturami i promieniami rentgenowskimi. Oferuje również adaptacyjne zarządzanie energią, ochronę przed utratą zasilania hosta, zaawansowane zarządzanie temperaturą i współczynnik MTBF (średni czas między awariami) wynoszący 2,4 miliona godzin. Obejmuje dożywotnią ochronę danych i kod aktywacyjny do pełnej ograniczonej 3-letniej gwarancji. Aby otrzymać pełną ograniczoną gwarancję, produkt należy zarejestrować w portalu usług osobistych Angelbird w ciągu 30 dni od zakupu. Jeśli nie zostanie zarejestrowany w tym okresie, obowiązuje prawny okres gwarancji właściwy dla danego rynku.

Match Pack Angelbird Canon EOS R5/1DX MK3 256 GB - 2 PACK

Główne cechy - Angelbird Canon EOS R5/1DX MK3 256 GB - 2 PACK:

  • Zaprojektowany dla Canon EOS R5 i EOS-1D X Mark III
  • Do zdjęć, filmów HD i surowego 4K do 12K
  • Stabilny strumień
  • Procesor Y1 przeznaczony do surowych treści wideo i zdjęć
  • Dwie identyczne karty tej samej produkcji
  • Każda jednostka w 100% zakwalifikowana i przetestowana
  • Adaptacyjne zarządzanie energią
  • Ochrona przed utratą zasilania hosta
  • Zaawansowane zarządzanie temperaturą
  • Bezpłatna usługa odzyskiwania danych na poziomie sprzętu i oprogramowania
  • Solidna konstrukcja
  • 2 x 256 GB karty CFexpress 2.0 typu B.
  • Maksymalna prędkość odczytu: 1700 MB / s
  • Maksymalna prędkość zapisu: 1500 MB / s
  • Minimalna stała prędkość odczytu: 1000 MB / s
  • Minimalna stała prędkość zapisu: 550 MB / s
  • Średni czas między awariami: 2,4 miliona godzin

Match Pack - Angelbird Canon EOS R5/1DX MK3 256 GB - 2 PACK:

Pakiety Angelbird CFexpress Match Pack są tworzone w małych ilościach oraz w pełni przetestowane i kwalifikowane w aparacie, aby zapewnić pełną kompatybilność i funkcjonalność we wszystkich dostępnych kodekach.

Ochrona przed przegrzaniem - Angelbird Canon EOS R5/1DX MK3 256 GB - 2 PACK:

Dzięki adaptacyjnemu systemowi zarządzania temperaturą Angelbird możesz mieć pewność, że Twoje dane są chronione przed potencjalnym uszkodzeniem z powodu przegrzania aparatu podczas długich ujęć.

Dożywotnia ochrona danych - Angelbird Canon EOS R5/1DX MK3 256 GB - 2 PACK

Zamiast samoobsługowego pobierania oprogramowania, Angelbird zapewnia personel profesjonalistów, którzy ocenią problem i bezpiecznie spróbują bezpiecznie odzyskać dane w swoim laboratorium wraz z bezpłatną ekspresową wysyłką. Ta usługa obejmuje nośniki, na których wystąpiły fizyczne uszkodzenia i / lub problemy z oprogramowaniem, takie jak uszkodzenie danych lub plików. Ponadto Angelbird rozszerza na swoich klientów umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić ochronę prywatności i poufności ich treści.

 

Gwarancja:

Produkty Angelbird objęte są 2 letnią gwarancją. Istnieje możliwość przedłużenia jej do 3 lat. W tym celu należy w okresie 30 dni od daty zakupu dokonać rejestracji na stronie producenta:

www.angelbird.com/registration/

 

Program odzyskiwania danych:

Aby skorzystać ze wsparcia specjalisty Angelbird należy napisać na [email protected] podając numer seryjny swojego urządzenia oraz opisać problem.

Pracownicy serwisu skontaktują się ze zgłaszającym oraz w razie konieczności poinstruują jak przekazać im bezpiecznie uszkodzone urządzenie.

Opinie o produkcie (0)

Autoryzacje - nasi partnerzy

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

TU Europa - dodatkowe ubezpieczenie

 

Fotoforma Sp. z o.o. wykonuje  działalność w zakresie dystrybucji ubezpieczeń w przypadku zawierania umów ubezpieczenia zawieranych na podstawie Ogólnych Warunków Ubezpieczenia „Dodatkowa ochrona urządzeń dla Klientów Fotoforma”  w imieniu i na rzecz Towarzystwa Ubezpieczeń Europa S.A. (Ubezpieczyciel) z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Gwiaździstej 62, 53-413 Wrocław, wpisanego do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000002736, posiadającego REGON: 272324625, NIP: 895 10 07 276, kapitał zakładowy zarejestrowany i opłacony w całości 37 800 000 zł, posiadającego zezwolenie Ministerstwa Finansów nr DU/2849/A/CG/94 z dnia 07.11.1994 r. na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej.

Ubezpieczenie TU Europa informacje.pdf

 

Przedmiot i zakres ubezpieczenia – co obejmuje nasze ubezpieczenie i w jakich sytuacjach ono działa


 

  1. Przedmiotem ubezpieczenia jest zgłoszone do ubezpieczenia urządzenie.
  2. Umowa ubezpieczenia może zostać zawarta w jednym z 2 pakietów ubezpieczenia: awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta lub awaria po zakończeniu okresu gwarancji producentaprzypadkowe uszkodzeniekradzież z włamaniem lub rabunek do wyboru przez ubezpieczającego.
  3. Zakres ubezpieczenia:

1) w pakiecie awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta:

a) w przypadku zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta, obejmujemy do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe:

a. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP uszkodzonego urządzenia od Ciebie do punktu serwisowego,
b. organizację i pokrycie kosztów ekspertyzy i naprawy w punkcie serwisowym,
c. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP naprawionego urządzenia z punktu serwisowego
do Ciebie,

z zastrzeżeniem pozostałych postanowień OWU;

b) w przypadku szkody całkowitej w związku z zajściem zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta zrealizujemy świadczenia ubezpieczeniowe do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe i pomniejszonej o koszty transportu.

 

2) w pakiecie awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta, przypadkowe uszkodzenie, kradzież z włamaniem lub rabunek:

a) w przypadku zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta, obejmujemy do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe:

a. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP uszkodzonego urządzenia od Ciebie do punktu serwisowego,
b. organizację i pokrycie kosztów ekspertyzy i naprawy w punkcie serwisowym,
c. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP naprawionego urządzenia z punktu serwisowego do Ciebie,

z zastrzeżeniem pozostałych postanowień OWU;

b) w przypadku zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci przypadkowego uszkodzenia, obejmujemy do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe:

a. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP uszkodzonego urządzenia od Ciebie do punktu serwisowego,
b. organizację i pokrycie kosztów ekspertyzy i naprawy w punkcie serwisowym,
c. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP naprawionego urządzenia z punktu serwisowego do Ciebie,

z zastrzeżeniem pozostałych postanowień OWU;

c) w przypadku szkody wskutek kradzieży z włamaniem lub rabunku zrealizujemy świadczenia ubezpieczeniowe do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o koszty związane z organizacją i pokryciem kosztów transportu;

d) w przypadku szkody całkowitej w związku z zajściem zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci awarii po zakończeniu okresu gwarancji producentaprzypadkowego uszkodzenia, zrealizujemy świadczenia ubezpieczeniowe do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe i pomniejszonej o koszty transportu.

 

Ubezpieczaniu podlegają następujące grupy asortymentowe:

  • aparaty cyfrowe,
  • aparaty natychmiastowe,
  • obiektywy,
  • lornetki i sprzęt optyczny (lornetki, lunety, teleskopy),
  • drukarki fotograficzne,
  • akcesoria fotograficzne (lampy błyskowe),
  • aparaty do nagrywania (filmowania),
  • audio (mikrofony, rejestratory, zestawy bezprzewodowe),
  • kamery,
  • obiektywy do filmowania,
  • oświetlenie LED,
  • rekordery video i monitory,
  • statywy i stabilizacja (monopody, slidery, krany kamerowe, statywy video, głowice video, gimbale),
  • streaming i produkcja (bezprzewodowe video, Grabbery, interkomy, konwertery, miksery video, promptery),
  • lampy fotograficzne,
  • obiektywy

 

Wszystkie wyłączenia z zakresu ochrony znajdują się w OWU w rozdziale Wyłączenia i ograniczenia odpowiedzialności.

 

 

Okres ubezpieczenia i odpowiedzialności – jak długo trwa ubezpieczenie


 

1. Okres ubezpieczenia to okres rozpoczynający się po zawarciu umowy ubezpieczenia i trwający do końca naszej odpowiedzialności.
2. Okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się:

1) w przypadku, gdy zawieramy umowę ubezpieczenia w formie pisemnej - od dnia zakupu urządzenia zgodnie z dowodem zakupu urządzenia (paragonem lub fakturą), jeżeli została zapłacona składka, jednak nie wcześniej niż od otrzymania kupowanego urządzenia przez Ciebie, przy czym w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta,
2) w przypadku, gdy zawieramy umowę ubezpieczenia przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość - od 3. dnia po zakupie urządzenia, jeżeli została zapłacona składka, jednak nie wcześniej niż od dnia zakupu urządzenia zgodnie z dowodem zakupu urządzenia (paragonem lub fakturą) i nie wcześniej niż od otrzymania kupowanego urządzenia przez Ciebie, przy czym w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta,

z zastrzeżeniem ust. 3.



3. Okres naszej odpowiedzialności może trwać w zależności od pakietu oraz Twojego wyboru:

gwarancja

producenta

Pakiet ubezpieczenia (zakresy pakietów zgodne z §3 ust. 3 OWU)

długość okresu naszej odpowiedzialności

wariant ubezpieczenia

24 miesiące

  • awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta

 

12 miesięcy

(okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 1

24 miesiące  

(okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 2

36 miesięcy

(okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 3

24 miesiące

  • awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta,
  • przypadkowe uszkodzenie,
  • kradzież z włamaniem lub rabunek

36 miesięcy

(przy czym długość okresu naszej odpowiedzialności w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta wynosi 12 miesięcy i rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 4

48 miesięcy

(przy czym długość okresu naszej odpowiedzialności w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta wynosi 24 miesiące i rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 5

60 miesięcy

(przy czym długość okresu naszej odpowiedzialności w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta wynosi 36 miesięcy i rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 6

 

 

Odstąpienie od umowy ubezpieczenia/ wypowiedzenie umowy ubezpieczenia – kiedy można zrezygnować z ubezpieczenia


 

1. Możesz bez podania przyczyn odstąpić od umowy ubezpieczenia składając nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy ubezpieczenia w terminie:


1) 30 dni od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia lub 30 dni od dnia, w którym poinformowaliśmy Cię o zawarciu umowy ubezpieczenia, jeżeli umowę ubezpieczenia zawarliśmy przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość – w przypadku, gdy jesteś osobą fizyczną i zawarcie umowy ubezpieczenia jest czynnością prawną niezwiązaną bezpośrednio z Twoją działalnością gospodarczą lub zawodową,
2) 7 dni od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia – jeżeli jesteś przedstawicielem przedsiębiorcy.


2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy ubezpieczenia możesz złożyć w następujący sposób:


1) w formie pisemnej doręczone lub wysłane do nas lub do Fotoforma,
2) w formie elektronicznej przesłane e-mailem do nas lub Fotoforma,

3. Możesz również w każdym czasie złożyć nam wypowiedzenie umowy ubezpieczenia. Umowa ubezpieczenia ulega rozwiązaniu od dnia następnego po dniu, w którym złożysz wypowiedzenie umowy ubezpieczenia.


4. Wypowiedzenie umowy ubezpieczenia możesz złożyć w następujący sposób:


1) w formie elektronicznej przesłane e-mailem do nas lub do Fotoforma,
2) w formie pisemnej doręczone lub wysłane do nas lub do Fotoforma.


5. Wypowiedzenie lub odstąpienie umowy ubezpieczenia nie zwalnia Ciebie z obowiązku zapłaty składki za okres, w jakim świadczyliśmy ochronę ubezpieczeniową.

 

Dokumenty do zapoznania się przed zawarciem umowy ubezpieczeniowej:


 

Ogólne Warunki Ubezpieczenia.pdf

IPID – Informacje o produkcie ubezpieczeniowym.pdf

Karta informacyjna RODO.pdf

Nota informacyjna.pdf

Sklep internetowy Shoper Premium