fotoforma.pl

Już dziś skorzystaj z rat 0% - darmowa dostawa od 500zł!

  • Kontakt
  • O nas
  • Status zamówienia

Serwer plików Synology DiskStation DS118

Kod produktu: 4711174722952
ID produktu: 15556
Producent: Synology
Dostępność: Produkt archiwalny
Wybrane akcesoria TANIEJ
ilość
szt.
  • Kupuj na raty
    santander
    Sprawdź
  • Kupuj w leasingu
Profesjonalne doradztwo
Szeroki asortyment
Darmowa dostawa od 500zł
99% klientów poleca fotoforma.pl
Gwarantowane zakupy

Opis produktu

Serwer plików Synology DiskStation DS118

 Serwer plików Synology DiskStation DS118

Serwer DiskStation DS118 firmy Synology jest wydajnym, kompaktowym, 1-kieszeniowym serwerem NAS przeznaczonym dla biur i gospodarstw domowych do efektywnego zarządzania, ochrony i udostępniania danych. Jego nowy, 64-bitowy procesor obsługuje 10-bitowe transkodowanie wideo 4K H.265, aby umożliwić czerpanie przyjemności z multimedialnej rozrywki. Serwer Synology DS118 jest objęty 2-letnią ograniczoną gwarancją firmy Synology.

Optymalny stosunek jakości do ceny - Synology DiskStation DS118

Synology DS118 to wydajne, 1-kieszeniowe rozwiązanie pamięci sieciowej wyposażone w 64-bitowy czterordzeniowy procesor 1,4 GHz i 1 GB pamięci oraz zapewniające doskonałą przepustowość sekwencyjną wynoszącą ponad 113 MB/s podczas odczytu i 112 MB/s podczas zapisu1. Dzięki przyspieszonemu szyfrowaniu sprzętowemu DS118 zapewnia szybkość transmisji zaszyfrowanych danych wynoszącą 112 MB/s podczas odczytu i 113 MB/s podczas zapisu.

Urządzenie DS118 zostało również zoptymalizowane pod kątem 10-bitowego transkodowania wideo 4K H.265 za pośrednictwem aplikacji Video Station. Istnieje możliwość organizowania obszernych informacji multimedialnych w osobistej bibliotece oraz przesyłania strumieniowego filmów w rozdzielczości 4K Ultra HD na różne urządzenia, takie jak komputery, smartfony, odtwarzacze multimedialne i telewizory. Jeśli dane urządzenie nie obsługuje odtwarzania wideo 4K, serwer DS118 pozwala na transkodowanie wideo 4K online na rozdzielczość 1080p lub niższą w celu płynniejszego oglądania filmów, gwarantującego oszczędność czasu.

Udostępnianie i synchronizowanie danych między platformami - Synology DiskStation DS118

Dzięki obsłudze szerokiej gamy protokołów sieciowych serwer Synology DS118 umożliwia bezproblemowe udostępnianie plików między platformami Windows®, Mac® i Linux®. Integracja z usługą AD i LDAP w systemie Windows umożliwia szybkie i proste wdrożenie serwera DS118 w dowolnym istniejącym otoczeniu sieciowym bez konieczności tworzenia takich samych kont użytkowników. Oprogramowanie Cloud Sync zapewnia synchronizację osobistych plików przechowywanych na serwerze DiskStation z kontami w usługach Dropbox, Dysk Google™, Microsoft OneDrive, Baidu czy Box. Pakiet Cloud Station umożliwia synchronizację plików na wielu urządzeniach – komputerach z systemami Windows, Mac, Linux, a także tabletach i smartfonach z systemami iOS i Android™, zapewniając łatwą aktualizację danych. DS118 to bezproblemowe udostępnianie plików i zwiększone bezpieczeństwo, nawet przy połączeniu HTTPS przez Internet, posiadające wbudowaną zaporę sieciową i mechanizmy automatycznego blokowania wielu adresów IP i włamań na konto.

Serwer plików Synology DiskStation DS118

Proste tworzenie kopii zapasowych - Synology DiskStation DS118

Dzięki blokowej, przyrostowej kopii zapasowej i usuwaniu duplikatów pomiędzy wersjami system Synology Hyper Backup pozwala tworzyć kilka wersji takich kopii, jednocześnie optymalizując wykorzystywanie przestrzeni zapisu. Umożliwia wykonywanie kopii zapasowych danych w wielu miejscach docelowych — takich jak lokalne foldery współdzielone, zewnętrzne dyski twarde, sieciowe foldery współdzielone, serwery rsync czy w publiczne usługi w chmurze

Dostępność niezależenie od miejsca i czasu - Synology DiskStation DS118

Firma Synology zapewnia wiele aplikacji mobilnych, które umożliwiają korzystanie z biblioteki multimedialnej w podróży. Dostępne na platformach iOS, Android™ i Windows Phone® aplikacje DS photo, DS audio, DS video i DS file umożliwiają uzyskanie dostępu do serwera Synology NAS przy użyciu rozwiązań Photo Station, Audio Station, Video Station i File Station. Dodatkowo możesz skorzystać z aplikacji DS get, aby zdalnie zarządzać i monitorować zadania pobierania do aplikacji Download Station.

Funkcja QuickConnect umożliwia nawiązywanie połączeń przy użyciu prostego, wybranego adresu, dzięki czemu możesz natychmiast uzyskać dostęp do multimediów i plików roboczych na dowolnym komputerze lub laptopie z systemem Windows/Mac/ Linux, czy też urządzeniu mobilnym

Serwer plików Synology DiskStation DS118

Energooszczędna, cicha i chłodzona konstrukcja - Synology DiskStation DS118

Przy projektowaniu serwera Synology DS118 położono nacisk na zmniejszenie zużycia energii. W porównaniu z typowymi analogicznymi rozwiązaniami opartymi o komputery PC, stacja Synology DS118 ma stosunkowo niewielkie zapotrzebowanie na prąd — 9,4 W w trybie dostępu i 4,22 W po włączeniu hibernacji dysków twardych. Dalsze obniżenie poboru energii i kosztów działania jest możliwe dzięki funkcji planowaniu włączania i wyłączania zasilania.

Praca pod kontrolą oprogramowania Synology DiskStation Manager (DSM) - Synology DiskStation DS118

Synology DiskStation Manager (DSM) jest systemem operacyjnym opartym o sieć specjalnie dostosowanym dla każdego serwera Synology NAS. Dzięki intuicyjnemu, wielozadaniowemu interfejsowi użytkownika DSM zapewnia łatwą obsługę podobną do komputera stacjonarnego, minimalizując wysiłek związany z przeglądaniem i zarządzaniem serwerem Synology NAS.


Wbudowane Centrum pakietów pozwala pobierać i instalować pakiety zaspokajające takie potrzeby, jak tworzenie kopii zapasowych plików, udostępnianie multimediów oraz obsługa narzędzi zwiększających produktywność i poprawa zabezpieczeń.


Dzięki wbudowanym i dodatkowym funkcjom system DSM zapewnia pełną i precyzyjną kontrolę serwera DS118, pomagając zmaksymalizować produktywność i w pełni wykorzystać cyfrowe zasoby. Wystarczy zaledwie kilka kliknięć

Przegląd sprzętu - Synology DiskStation DS118

 
 
  1. Wskaźnik stanu
  2. Wskaźnik LAN
  3. Wskaźnik stanu dysku
  4. Przycisk i wskaźnik zasilania
  5. Wentylator obudowy
  6. Przycisk Reset
  7. Uchwyt linki zabezpieczającej Kensington
  8. Port USB 3.0
  9. Port 1GbE RJ-45
  10. Gniazdo zasilania

Opinie o produkcie (0)

Autoryzacje - nasi partnerzy

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

TU Europa - dodatkowe ubezpieczenie

 

Fotoforma Sp. z o.o. wykonuje  działalność w zakresie dystrybucji ubezpieczeń w przypadku zawierania umów ubezpieczenia zawieranych na podstawie Ogólnych Warunków Ubezpieczenia „Dodatkowa ochrona urządzeń dla Klientów Fotoforma”  w imieniu i na rzecz Towarzystwa Ubezpieczeń Europa S.A. (Ubezpieczyciel) z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Gwiaździstej 62, 53-413 Wrocław, wpisanego do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000002736, posiadającego REGON: 272324625, NIP: 895 10 07 276, kapitał zakładowy zarejestrowany i opłacony w całości 37 800 000 zł, posiadającego zezwolenie Ministerstwa Finansów nr DU/2849/A/CG/94 z dnia 07.11.1994 r. na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej.

Ubezpieczenie TU Europa informacje.pdf

 

Przedmiot i zakres ubezpieczenia – co obejmuje nasze ubezpieczenie i w jakich sytuacjach ono działa


 

  1. Przedmiotem ubezpieczenia jest zgłoszone do ubezpieczenia urządzenie.
  2. Umowa ubezpieczenia może zostać zawarta w jednym z 2 pakietów ubezpieczenia: awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta lub awaria po zakończeniu okresu gwarancji producentaprzypadkowe uszkodzeniekradzież z włamaniem lub rabunek do wyboru przez ubezpieczającego.
  3. Zakres ubezpieczenia:

1) w pakiecie awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta:

a) w przypadku zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta, obejmujemy do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe:

a. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP uszkodzonego urządzenia od Ciebie do punktu serwisowego,
b. organizację i pokrycie kosztów ekspertyzy i naprawy w punkcie serwisowym,
c. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP naprawionego urządzenia z punktu serwisowego
do Ciebie,

z zastrzeżeniem pozostałych postanowień OWU;

b) w przypadku szkody całkowitej w związku z zajściem zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta zrealizujemy świadczenia ubezpieczeniowe do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe i pomniejszonej o koszty transportu.

 

2) w pakiecie awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta, przypadkowe uszkodzenie, kradzież z włamaniem lub rabunek:

a) w przypadku zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta, obejmujemy do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe:

a. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP uszkodzonego urządzenia od Ciebie do punktu serwisowego,
b. organizację i pokrycie kosztów ekspertyzy i naprawy w punkcie serwisowym,
c. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP naprawionego urządzenia z punktu serwisowego do Ciebie,

z zastrzeżeniem pozostałych postanowień OWU;

b) w przypadku zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci przypadkowego uszkodzenia, obejmujemy do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe:

a. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP uszkodzonego urządzenia od Ciebie do punktu serwisowego,
b. organizację i pokrycie kosztów ekspertyzy i naprawy w punkcie serwisowym,
c. organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP naprawionego urządzenia z punktu serwisowego do Ciebie,

z zastrzeżeniem pozostałych postanowień OWU;

c) w przypadku szkody wskutek kradzieży z włamaniem lub rabunku zrealizujemy świadczenia ubezpieczeniowe do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o koszty związane z organizacją i pokryciem kosztów transportu;

d) w przypadku szkody całkowitej w związku z zajściem zdarzenia ubezpieczeniowego w postaci awarii po zakończeniu okresu gwarancji producentaprzypadkowego uszkodzenia, zrealizujemy świadczenia ubezpieczeniowe do wysokości sumy ubezpieczenia pomniejszonej o dotychczas zrealizowane świadczenia ubezpieczeniowe i pomniejszonej o koszty transportu.

 

Ubezpieczaniu podlegają następujące grupy asortymentowe:

  • aparaty cyfrowe,
  • aparaty natychmiastowe,
  • obiektywy,
  • lornetki i sprzęt optyczny (lornetki, lunety, teleskopy),
  • drukarki fotograficzne,
  • akcesoria fotograficzne (lampy błyskowe),
  • aparaty do nagrywania (filmowania),
  • audio (mikrofony, rejestratory, zestawy bezprzewodowe),
  • kamery,
  • obiektywy do filmowania,
  • oświetlenie LED,
  • rekordery video i monitory,
  • statywy i stabilizacja (monopody, slidery, krany kamerowe, statywy video, głowice video, gimbale),
  • streaming i produkcja (bezprzewodowe video, Grabbery, interkomy, konwertery, miksery video, promptery),
  • lampy fotograficzne,
  • obiektywy

 

Wszystkie wyłączenia z zakresu ochrony znajdują się w OWU w rozdziale Wyłączenia i ograniczenia odpowiedzialności.

 

 

Okres ubezpieczenia i odpowiedzialności – jak długo trwa ubezpieczenie


 

1. Okres ubezpieczenia to okres rozpoczynający się po zawarciu umowy ubezpieczenia i trwający do końca naszej odpowiedzialności.
2. Okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się:

1) w przypadku, gdy zawieramy umowę ubezpieczenia w formie pisemnej - od dnia zakupu urządzenia zgodnie z dowodem zakupu urządzenia (paragonem lub fakturą), jeżeli została zapłacona składka, jednak nie wcześniej niż od otrzymania kupowanego urządzenia przez Ciebie, przy czym w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta,
2) w przypadku, gdy zawieramy umowę ubezpieczenia przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość - od 3. dnia po zakupie urządzenia, jeżeli została zapłacona składka, jednak nie wcześniej niż od dnia zakupu urządzenia zgodnie z dowodem zakupu urządzenia (paragonem lub fakturą) i nie wcześniej niż od otrzymania kupowanego urządzenia przez Ciebie, przy czym w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta,

z zastrzeżeniem ust. 3.



3. Okres naszej odpowiedzialności może trwać w zależności od pakietu oraz Twojego wyboru:

gwarancja

producenta

Pakiet ubezpieczenia (zakresy pakietów zgodne z §3 ust. 3 OWU)

długość okresu naszej odpowiedzialności

wariant ubezpieczenia

24 miesiące

  • awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta

 

12 miesięcy

(okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 1

24 miesiące  

(okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 2

36 miesięcy

(okres naszej odpowiedzialności rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 3

24 miesiące

  • awaria po zakończeniu okresu gwarancji producenta,
  • przypadkowe uszkodzenie,
  • kradzież z włamaniem lub rabunek

36 miesięcy

(przy czym długość okresu naszej odpowiedzialności w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta wynosi 12 miesięcy i rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 4

48 miesięcy

(przy czym długość okresu naszej odpowiedzialności w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta wynosi 24 miesiące i rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 5

60 miesięcy

(przy czym długość okresu naszej odpowiedzialności w zakresie awarii po zakończeniu okresu gwarancji producenta wynosi 36 miesięcy i rozpoczyna się po zakończeniu okresu gwarancji producenta)

wariant 6

 

 

Odstąpienie od umowy ubezpieczenia/ wypowiedzenie umowy ubezpieczenia – kiedy można zrezygnować z ubezpieczenia


 

1. Możesz bez podania przyczyn odstąpić od umowy ubezpieczenia składając nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy ubezpieczenia w terminie:


1) 30 dni od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia lub 30 dni od dnia, w którym poinformowaliśmy Cię o zawarciu umowy ubezpieczenia, jeżeli umowę ubezpieczenia zawarliśmy przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość – w przypadku, gdy jesteś osobą fizyczną i zawarcie umowy ubezpieczenia jest czynnością prawną niezwiązaną bezpośrednio z Twoją działalnością gospodarczą lub zawodową,
2) 7 dni od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia – jeżeli jesteś przedstawicielem przedsiębiorcy.


2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy ubezpieczenia możesz złożyć w następujący sposób:


1) w formie pisemnej doręczone lub wysłane do nas lub do Fotoforma,
2) w formie elektronicznej przesłane e-mailem do nas lub Fotoforma,

3. Możesz również w każdym czasie złożyć nam wypowiedzenie umowy ubezpieczenia. Umowa ubezpieczenia ulega rozwiązaniu od dnia następnego po dniu, w którym złożysz wypowiedzenie umowy ubezpieczenia.


4. Wypowiedzenie umowy ubezpieczenia możesz złożyć w następujący sposób:


1) w formie elektronicznej przesłane e-mailem do nas lub do Fotoforma,
2) w formie pisemnej doręczone lub wysłane do nas lub do Fotoforma.


5. Wypowiedzenie lub odstąpienie umowy ubezpieczenia nie zwalnia Ciebie z obowiązku zapłaty składki za okres, w jakim świadczyliśmy ochronę ubezpieczeniową.

 

Dokumenty do zapoznania się przed zawarciem umowy ubezpieczeniowej:


 

Ogólne Warunki Ubezpieczenia.pdf

IPID – Informacje o produkcie ubezpieczeniowym.pdf

Karta informacyjna RODO.pdf

Nota informacyjna.pdf

Sklep internetowy Shoper Premium